Du fattas oss...

2011-04-15 / 22:08:03

Älskade saknade unge, du finns inom oss alla, du finns i mina tankar...Jag längtar efter dig så himla mycket, jag kan inte beskriva just hur mycket för det finns inga ord för det...
Jag använder mig av dina ord "Detta suger"...
Vackra lilla skrutt...


Kommentarer!
Postat av: Maria

Det slog mig just hur lik dig han är.

Han är så fin. Jag är så ledsen för det du och Leo tvingas uthärda.

Livet är verkligen inte rättvist.



Kram till dig och Leo från mig

Kommenterat - 2011-04-16 / 00:01:57  | URL - http://www.fenix.bloggplatsen.se
Postat av: Maria Nilsson

Jag håller med tidigare inlägg, du och Anthony är verkligen lika varandra. Man ser det så tydligt på den här bilden av honom och den nya på dig och Leo.



kram

Kommenterat - 2011-04-18 / 18:07:26
Postat av: Lillan

Han var vacker din pojke.

Han måste vara en vacker ängel nu <3



Kram

Kommenterat - 2011-04-26 / 23:06:47  | URL - http://lillansegen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: