Vad är det för fel på folk?

2010-09-21 / 09:06:35
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7821493.ab

Sambon med advokat känner att 12 år är lång strafftid och ska därför överklaga...Men mamman då, som måste leva utan sin son för all evighet, hon är ju dömd till livstid av saknad...Det finns inte två sidor av myntet här, inte ens chans...Sov gott lilla änglapojke tillsammans med de andra änglarna...
Kommentarer!
Postat av: Malin

Det är så FRUKTANSVÄRT så att man inte kan andas när man läser det. Stackars lilla pojke... Jag undrar om vi kan träffas i morgon - du får gärna komma hit på en kopp om du vill eller så kan vi promenera lite. Kramar.

Kommenterat - 2010-09-21 / 09:54:50
Postat av: Carina

Håller fullkomligt med dej Maria...SKANDAL är det!

Hur man kan slå ett litet barn överhuvudtaget o så han dör är fullständigt oförståeligt. Men hur mamman får lida resten av sitt liv det förstår VI i alla fall.

Familjen kommer från vår by o det känns på nåt sätt så nära. Vi får tro att han blir väl omhändertagen däruppe av våra änglabarn.

Kram till dej!

Kommenterat - 2010-09-21 / 10:10:39  | URL - http://carjo.blogg.se/
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Har också reagerat starkt på det där ovan du skrivit om.

Redan innan domen blev jag äcklad, av nyheten.

Har köpt batteriljusen i butikerna runt om bara, ett brann i hela 4 månader för knappt 30 kr typ ^^ Det gillade jag. Hade det en hel vinter hos mina föräldrar o de va bra då jag inte for dit så ofta som jag tex far till Lova & alltid gör. Jag vill ha batteruljuset som reserv OM man inte kan åka av nån anledning o de andra brinner ut.

Kommenterat - 2010-09-21 / 22:16:22  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Sara

jo jag ska ringa idag tänkte jag. Måste få klartecken i detta. har möte med specialpedagogerna med idag.



Haha ja det är nästan bara du som kommenterar =) blir lika glad varje gång jag ser en av dina fina kommentarer. Så glad jag fått lära känna dig.



kramar Sara

Kommenterat - 2010-09-22 / 08:08:34  | URL - http://karlekovervinnerallt.blogspot.com
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Ja, jag fann dig via Alexandra :)

Skrev ett litet inlägg på min blogg, och la upp en länk till din sida. Jag hoppas att det är okej, annars tar jag bort den.



Kramar

Kommenterat - 2010-09-22 / 13:05:59  | URL - http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: