Fina ängel....

2010-09-01 / 21:06:08



Var på loppis med mamma idag och fann denna tavla...Tyckte den passade in i vårt hem just nu...eller inte bara just nu, utan för all framtid....



Köpte även en ny fotoram (Chilli) för att ha min ängel i, detta skolfoto är ett av mina favoriter, tror han gick i förskoleklass här, tandlös, glad och nyfiken på att få inta skolans värld...
Vackra pojk...



En ny väggtext blev det idag också, den sitter på väggen bredvid fönstret i barnens rum, precis ovanför där Anthonys säng brukade stå...Tyckte den passade in där så bra...
Den andre vackre "saken" i mitt liv kan jag faktiskt ta och se på fortfarande som tur är...
Som jag skrev igår så skulle Anthonys säng få ett nytt hem framöver, och nu finns den hemma hos min mamma...Det känns fint att den är där, både för henne och för mig...om nu någonting kan kännas fint i denna situation...
Jag har usla dagar just nu, riktigt för jävliga för att uttrycka sig fint, jag saknar något så enormt...
Tack för alla fina kommentarer...♥

Anthony, mamma älskar dig till månen och tillbaks igen....
Leo, du är min livlina, love u 2...

Kommentarer!
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

<3 jag behöver inte använda ord, de blir överflödiga, men vi förstår varandra ändå, det vi känner, delar vi lika.

Tänk om vi änglaföräldrar ibland hade lite närmare avstånd till varandra. <3

Kommenterat - 2010-09-01 / 21:31:08  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Kia

Vacker tavla Maria.Mår som du just nu alldeles för djävligt.Våra liv kommer säkerligen åka berg och dalbana alltid.Fick för mej att alla har glömt Simon efter 2 år.Just när denna tanke kom så fick jag ett sms från en av Simons lärare.Hon säger att Simon är med dom hela tiden,i cafeterian där nallen sitter som vi skänkte(Barncancerfondens)Hans cykel,som vi skänkte för att användas när barnen glömt sin.Foto av honom i klasskompisarnas klassrum,foto hos läraren han hade då han gick bort.Det känns skönt men sorgligt och ledsamtSka hålla tummarna hårt för dej när det gäller din arbetsträning.Ta hand om varandra du och Leo.Kram Kia

Kommenterat - 2010-09-02 / 08:51:22
Postat av: gertie

Ibland tänker jag: det finns inga bra eller dåliga dagar. Det finns bara

mer eller mindre dåliga dagar. Att leva på minnen är inte så lätt. Jag älskar dina väggord. Ditt nya inköp är riktigt bra ord. Hoppas du har en lite bättre dag idag och att lille Leo kan sätta lite guldkant på din vardag. Kramar och tankar till er Gertie

Kommenterat - 2010-09-02 / 10:25:25  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: änglamamman

Många styrkekramar.

Kommenterat - 2010-09-02 / 10:28:02  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Linda Hristovski

Fina mössor ni har, å otroligt fin väggtext <3

varma kramar Linda

Kommenterat - 2010-09-03 / 08:22:25  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: