Sol ute, regn i sinne....

2010-09-08 / 12:27:22



Ja, till och med inne på toaletten brinner ljusen, det är inte längre för att höja mysfaktorn för egen del, utan jag tänder dem för att det ska vara fint för min ängel, och andra änglar...Jag hoppas ni ser värmen och ljuset, men hoppas även att ni ser hur mycket vi försöker hålla minnena vid liv, minnas varenda detalj av er. Livrädda för att glömma någonting. Vi vårdar våra minnen så bra vi bara kan, dem är ju det enda vi har kvar av er...




Nu är Leos "Linus på linjen" på plats, hoppas han blir glatt överraskad när han kommer hem...


Kommentarer!
Postat av: gertie

Linus på linjen. En riktig gammal klassiker som håller än. Kämpa på! Massvis med kramar

Kommenterat - 2010-09-08 / 12:46:03  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Kia

Simon var väldigt noga med mysfaktorn,mycket värmeljus.Jag tänder många ljus varje kväll,även i badrummet för på badrumsspegeln hänger foto på Simon.Hoppas att det gick bra idag Maria.Tänkte på dej!!Kram Kia

Kommenterat - 2010-09-08 / 13:37:52
Postat av: Maria

Vad fint det blev!!

Hoppas han gillar det :)



Kram

Kommenterat - 2010-09-08 / 16:43:21  | URL - http://maniskajag.blogg.se/
Postat av: änglamamman

Det blir han säkert, så fint det blev. Just nu är alla minnen smärtsamma, ingen bra dag idag. Styrkekramar.

Kommenterat - 2010-09-08 / 17:29:17  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Monica

Vad fint du gör till Leo...han är säkert jätteglad

Kommenterat - 2010-09-08 / 20:35:10
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Du är som sagt så duktig på att försöka pyssla, göra fint. Jag kommer ingen vart i min värld. Såg väggordet prins o prinsessa, köper jag prinsessa tror andra jag slagit om helt, men iofs det är nog sant.

Kommenterat - 2010-09-09 / 09:26:17  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Lillan

Åhh, Linus på linjen! Var har du hittat honom? Min son älskade Linus när han var yngre. Nu har han flyttat hemifrån och det skulle vara kul att köpa den till honom. (Tommies lillebror, David)



Styrkekram till dig <3

Kommenterat - 2010-09-09 / 23:08:05  | URL - http://lillansegen.blogg.se/
Postat av: Lina Persson

Hej, jag snubblade över din blogg när jag letade efter Linus på linjen schabloner. Beklagar verkligen vad som har hänt, du är stark och en underbar mamma. Jag letar efter Linus schabloner vet du var jag kan finna dom? Tack på förhand.

Lina Persson

Kommenterat - 2011-03-05 / 15:46:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: