Manga....

2010-09-22 / 13:17:57


'

Här kommer en bild på den gaddning som tveklöst betyder mest av alla mina tatueringar...Anthony älskade manga, läste ofta sina mangaböcker, lånade på bibblan och hade börjat teckna själv, han hade en klar fascination över just dessa "figurer"...På nätet hittade jag en bild som jag bara kände var han liksom. Jag lade till änglavingarna just för att han är en ängel nu. Anthony älskade också musik, som så många andra barn så det var naturligt att pojken håller i en gammal hederlig cd-spelare. Stora lurar som täcker öronen fick Anthony strax innan han gick bort av mig så ett par sådana fick pojken ha på sig också...Jag verkligen älskar gaddningen, den är ju en hyllning till en fin pojke som alltid kommer att finnas i mitt hjärta...
Couldnt care less att jag aldrig kommer bli "snygg" i en brudklänning nu...får köra en rockvariant på den om jag någonsin lyckas få iväg någon till altaret i framtiden....

Mamma saknar och älskar dig Anthony, always...

Kommentarer!
Postat av: gertie

Jag är imponerad. Så fint gjord den är. Riktigt tjusig. och en fin hyllning till Anthony. Modigt av dig att göra en så stor tatuering. Det med bröllopsklänningen är ett litet bekymmer jämfört med allt annat. Det går alltid att lösa. När tiden är inne och du är redo så blir det säkert bröllop. Kramar

Kommenterat - 2010-09-22 / 13:56:56  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Sara

om du kommer till bröllopet kommer du vara finaste bruden någonsin. Just för att gaddningarna visar att du är du. Anthony är en del av dig.

Den var jättefin verkligen. Efter du förklarat vad att betyder så ja vad ska man säga.

Du är en otroligt kärleksfull och underbar person



Kramar sara

Kommenterat - 2010-09-22 / 14:05:15  | URL - http://karlekovervinnerallt.blogspot.com
Postat av: Maria

Verkligen en jättefin tatuering!!

Du fick verkligen med allt på ett naturligt sätt.



Kram

Kommenterat - 2010-09-22 / 14:30:15  | URL - http://maniskajag.blogg.se/
Postat av: Marie Å

Åh, vad häftig! Du är allt modig du. Måste ha känts en hel del det där, även om jag förstår att den fysiska smärtan aldrig nånsin kan mäta sig med den inombords...



Hoppas veckan blir ok för er, och ge Leo en kram från mig!!



Kommenterat - 2010-09-22 / 15:23:02
Postat av: Carina

Fint o modigt gjort av dej! Hur fin du blir i brudkänning känns inte ett dugg viktigt i sammanhanget tycker jag. Ett bröllop är fint du är fin o minnet av Anthony är jätte fint! Var stolt Maria!

Andreas tyckte oxå väldigt mycket om manga o ritade massor själv. Han var en riktig tecknartalang så jag har massor av hans alster. Nån dag när jag samlat mod o bestämt mej så ska en av dessa sitta på mitt skinn med. Krammmmm

Kommenterat - 2010-09-22 / 15:44:04  | URL - http://carjo.blogg.se/
Postat av: Kia

Va fint Maria,när jag är i fas igen(Du vet ju varför det är som det är just nu med mej)så ska jag föreviga Simons namnteckning på mitt skinn.Kanske på skuldran....får se Kram Kia

Kommenterat - 2010-09-22 / 16:45:40
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Den var jättefin. Och jag förstår att den betyder mycket för dig precis som Lovas intatuerade blomma gör för mig.

Kram

Kommenterat - 2010-09-22 / 19:15:20  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Hannas pappa

Så oerhört talande och mäktig med en personlig och vacker touch dessutom (vingarna! Törs man ens fråga (jag vet verkligen att det inte spelar någon som helst roll!) vad dessa kostade...?

Magnifika!

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-09-22 / 21:13:56  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: änglamamman

Verkligen fin tatuering. Du har tänkt på alla detaljer som gör den så speciell och så fin, vackert hyllning till din fina ängel. Styrkekramar.

Kommenterat - 2010-09-22 / 21:15:04  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Wow! Vilken fin!

Vilka underbara tankar du lagt ner bakom den :)

Jag tror att Anthony kikar ner från himlen, och ser din coola tauering och blir väldigt stolt över sin häftiga mamma!

Kommenterat - 2010-09-22 / 22:14:54  | URL - http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: simone

riktigt fin tatuering!

Kommenterat - 2010-09-23 / 11:36:06  | URL - http://fattybom.se
Postat av: Emma

Gud så tjusig!väldigt fin tatuering o väldigt fint minne av din pojke!

Kommenterat - 2010-09-23 / 14:28:45
Postat av: Eva

Du kommer att vara jättefin den dagen du kommer att bära brudklänning. Det som finns på din rygg, är det viktigaste och vackraste i ditt liv och kommer så alltid att vara, någon du kan vara stolt över. Tatueringarna är jättefina. Är själv inne på att göra en, men har inte hitta det rätta motivet. Är inne på en skyddsängel och barnens namn.Men vi får se vad det blir.

Hälsa Leo

Kram

Eva

Kommenterat - 2010-09-23 / 16:28:23
Postat av: Linda Hristovski

superfin Maria <3

många kramar till er. syns på lördag

Kommenterat - 2010-09-23 / 21:41:21  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: