Onsdag...

2010-10-06 / 21:30:58
Idag har jag vart hemma hos fina Malin och hennes kottar och druckit kaffe, där fick jag även möjlighet att träffa bästa Marie...Tack för idag mina vänner...Efter fikadejten gick jag till gravplatsen för att tända marschaller och se till att oljeljusen inte blåsts ut...Väl där plockade jag löv och "näsor"....Hösten är verkligen här nu, vinden tar trädkronorna och kylan biter sig fast i kinderna emellanåt....

På väg hem gick jag efter tips in på änglashopen för att köpa ordentliga blockljus/doftljus. Är så trött på billiga ljus som inte håller måttet när allt jag vill är att göra fint hemma med mycket ljus, framförallt för Anthonys skull...Det blev två små blockljus från Yankee Candle och just nu brinner doften Tutti-Frutti på vardagsrumsbordet...Av någon anledning får jag för mig att märket på ljusen är Hunky Dory, och sa ju självklart just så när jag frågade efter dem i butiken, men det är ju ett klädesmärke, ja minnet är inte vad det en gång varit.
http://www.anglashopen.se/ovrigt/yankee-candle/

Blev också så himla glad över att se att de fått in dessa underbara ljuslyktor igen, ett litet glas som står i en tygpåse, lyser så vackert. Leo har en rosa på sin byrå och jag har länge velat ha en vit till Anthonys byrå, och äntligen har de kommit in igen...I bakgrunden ser ni också en ny speldosa, som en liten påse med bokmärkesängel på, till min lilla/stora fina änglapojke...



På tal om änglar, denna fina skyddsängel fick jag av någon jag tycker mycket om...jag bär den med mig vart jag än går...suddig bild men syns litegrann ändå....



Anthony, jag önskar du vore här, jag önskar av hela mitt hjärta....men det hjälper inte....♥


Kommentarer!
Postat av: gertie

Man kan ju kalla dom vad man vill men Yankee Candle är bra ljus. Jag har ett i badrummet "willow breeze" som sprider en härlig doft i hela huset. Varar länge gör dom.

Kramar

Kommenterat - 2010-10-07 / 08:10:58  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Marie Å

Vad mysigt det var att ses igår, som alltid! Bra att du hittade ljusen, hoppas du blir nöjd. Min favoritdoft är clean cotton, har faktiskt aldrig provat något annat... Vi hörs, kram fina du!!

Kommenterat - 2010-10-07 / 20:02:29  | URL - http://marieakerblad.blogg.se/
Postat av: Malin

Mysigt att träffa er!!! Kramar.

Kommenterat - 2010-10-07 / 21:26:48
Postat av: Kia

Det är jobbigt Maria,vi håller på med liknande tror jag alla vi änglabarnsföräldrar.Ljus i mängder,blommor,änglar och mardrömmar.Och det hemska som hela tiden mal i våra huvuden.Denna vidriga saknad gör så ont.Höst mörkret gör ju det inte lättare precis.Kram till dej och Leo från mej,Kia

Kommenterat - 2010-10-07 / 22:13:21
Postat av: Alexandra

Nej det hjälper ju inte... Fy... Kramar till dig!!

Kommenterat - 2010-10-08 / 09:32:47  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: