Onsdag....

2010-10-13 / 17:20:47

Tänker...
På pappan med familj som inatt, för ett år sedan förlorade sin vackra dotter, en dotter med tindrande ögon och smittande leende på sina foton...

Jag tänker på mamman med familj som förlorade sin son i suicid, och som nu närmar sig med stormsteg, den ödesdigra dagen i datum för två år sedan...Du är en fin människa M, och det var utan tvekan din änglason också...

Jag tänker på mamman som troligen dagligen har en liten oro inom sig, hur kommer dagen idag bli för sonen? Kommer han att ha ont, hur ser den närmaste veckan ut?

Jag tänker på mamman som nyligen kommit hem efter att ha varit inlagd över en vecka, allt blev bara för mycket, saknaden efter sonen blev för stor, överväldigande....

Jag tänker på pappan som efter en tids stress av förklarliga skäl, drömmer mardrömmar om att förlora det käraste han har, sina barn...Jag förstår att den drömmen blir till en mardröm, jag lever i den....

Jag tänker på mig själv, som saknar så att det gör ont, som kämpar med att förstå. Kämpar med att förstå Varför...Men jag kommer nog aldrig att förstå.....

Jag tänker på så många av er, jag vet att ni vet vilka ni är....




Kommentarer!
Postat av: Hannas pappa

Maria: Tack.

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-10-13 / 17:32:52  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Tack snälla söta du!! Kramar

Kommenterat - 2010-10-13 / 17:45:39  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Postat av: D

Tack Maria. Tänker på dig och lilla stora killen ofta. Jag önskar att livet bara kommer med positiva saker hädanefter för er. Själv kämpar jag på men är inte lätt...

Kommenterat - 2010-10-13 / 18:27:52
Postat av: M

Tack för din omtanke,tänker på er mycket

Kram.

Kommenterat - 2010-10-14 / 11:30:04
Postat av: Madde(reskompisen)

Tack för din omtanke,tänker på er mycket

Kram.

Kommenterat - 2010-10-14 / 11:31:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: