Kväll...

2010-10-13 / 18:13:15





Idag har jag och min bror tapetserat en fondvägg i köket. Tapeten köptes när mitt hjärta fortfarande fanns hos oss och skulle egentligen upp då. Men när han gick bort stannade livet, för andra ett tag, för mig står det fortfarande still känns det som...Jag kommer liksom ingen vart. Jag vill inte komma någon vart jämt heller, för då känns det som om jag kommer längre och längre ifrån Anthony..Känslan går inte att beskriva...Men ni som vart med om samma sak förstår nog vad jag menar, och säkert vissa av er andra också...

Ta inte min sorg ifrån mig,den är min, låt mig få vara i den, men finns där för mig....

Kommentarer!
Postat av: D

Finns här.

Kommenterat - 2010-10-13 / 18:45:29
Postat av: Hannas pappa

Återigen - Tack för din stöttning Maria. Du vet att även vi finns bara ett tryck borta...

Bara timmar kvar nu...

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-10-13 / 20:07:57  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: gertie

Livet har stannat och det känns inte viktigt att stressa runt mer.

jag finns här för dig och skulle aldrig drömma om att ta din sorg ifrån dig. Kram

Kommenterat - 2010-10-13 / 20:48:24  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Annika

Läser din blogg då och då. Tänker på er.

Vad fint ni gjort! Synd att du inte kommer nästa fredag. Vi får ses nån dag ändå!! Många kramar till dig och Leo

Kommenterat - 2010-10-13 / 21:00:02
Postat av: F R I D A

Tänker på dig..

Kommenterat - 2010-10-13 / 21:24:53  | URL - http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: Kia

Du vet var jag finns Maria ifall du behöver "skriva av dej" Hoppas att du kan sova i natt,Kram Kia

Kommenterat - 2010-10-13 / 23:02:26
Postat av: änglamamman

Så fint det blev. Förstår precis vad du menar. Styrkekramar.

Kommenterat - 2010-10-14 / 10:39:59  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Jag förstår vad du menar. verkligen!! Men jag kan inte vara i närheten av att känna hur du känner. Den känslan förstår man nog inte förrän man upplever den. Önskar att jag hade kunnat bära din sorg för dig, bara en dag, så att du hade fått andas. Massa kramar

Kommenterat - 2010-10-14 / 19:23:33  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blev så glad och rörd av din gåva idag. Orden i texten betyder så mycket, så sanna. Och de kommer att få en ännu mer speciell mening då jag läser dem, då jag också kommer att tänka på en vacker liten pojke som jag en gång kände, fina Anthony och också hans fina mamma. Tack Maria!

Kommenterat - 2010-10-14 / 21:27:10
Postat av: Anonym

"Livet stannade. Känslan går inte att beskriva. Vill inte komma någon vart. Sorgen är min. Låt mig få vara i den." Vet exakt vad du pratar om. Kände bara att jag var tvungen att skriva orden. Kram.

Kommenterat - 2010-10-15 / 16:09:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: