Biofilm

2010-10-27 / 15:00:00
På Anthonys begravning sjöng en av mina expojkvänner Teds låt " Himlen är oskyldigt blå", så vackert och stämningsfullt var det, och inte ett öga torrt. På årets skolavslutning sjöng en flicka just densamma i vacker solosång. Usch vad jag grät då....
Nu har det ju även kommit en film som heter  "Himlen är sokyldigt blå", när jag första gången såg den där stora affischen vid busshållplatsen hoppade hjärtat över ett slag....Men man kan ju uppenbarligen inte förbereda sig alls på vad som komma ska....

http://www.myspace.com/JOGIMANNEN 
Här sjunger han lite andra låtar....Underbar röst....

En annan av solisterna på begravningen var Loulou Lamotte
http://www.youtube.com/watch?v=Er-chpj4Jtc&feature=related Ryser när jag hör hennes röst...
Är så tacksam att dessa två vackra röster var en del av en begravning som aldrig kommer att gå i repris.....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: