Ännu en tisdag...

2010-10-05 / 22:01:17

Tänker på att det är en sjuk värld vi lever i...
Barn lämnar jorden före sina föräldrar, man får som förälder utstå mer än man någonsin trodde att man skulle klara...sen finns det så kallade medmänniskor som faktiskt mår bättre av att få andra att må dåligt, på ett eller annat sätt. Hur orkar de leva med sig själva?Och skiten tar ju inte slut där...

Idag har jag vart på cafè inte mindre än två gånger, en av gångerna var Leo med, rackarns vad dyrt det är att fika på "stan", men då det såpass sällan sker att man ägnar sig åt denna aktivitet så kan man gott göra det med gott samvete, om det inte vore för allt socker man stoppar i sig då...

Tack för fika och pratstunden, ett välkommet avbrott i en så annars trist vardag...Leo bugar och bockar och kommer väl förmodligen kissa i sängen utav allt kaffe och thè han druckit, men värre saker har ju hänt....

Sov gott...

Anthony, godnatt min skatt...♥

Kommentarer!
Postat av: Lillan

Men åh vad gullig du är! Jag sitter just nu och tittar på just det programmet och känner mig alldeles varm i hjärtat av att se Tommies älskade Kos igen.



Många varma styrkekramar till dig <3

Kommenterat - 2010-10-05 / 22:39:50  | URL - http://lillansegen.blogg.se/
Postat av: D

Tack för en mycket trevlig fika. Var kul att se er bägge.

Kommenterat - 2010-10-05 / 23:50:42
Postat av: änglamamman

Styrkekramar.

Kommenterat - 2010-10-06 / 10:46:22  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Hannas pappa

Hoppas att ni har haft en mysig dag i dag också, Maria.

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-10-06 / 21:23:03  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: gertie

Det är tur man inte vet vad som ska hända i livet. Vi har verkligen fått utstå de värsta prövningar som finns. Det är inte slut än. hur man ska kunna leva vidare kan jag inte förstå. Ofta känner jag att jag ser glad ut, för att andra ska stå ut med mig. Men jag är inte glad.

Det var bra ni kom ut på lite fika. Mysigt att fika på stan. Det är så lite som ska till för att förgylla ens tillvaro. Kramar

Kommenterat - 2010-10-07 / 21:40:53  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: