Under ytan....

2010-11-30 / 21:57:58

Jag känner mig så långt ner man bara kan komma, jag är så trött, tröttheten känns nästan sjuklig vissa dagar, men det sägs ju att det är så det är, att sorgen tar så mycket plats i ens kropp och vartenda uns av ens energi...Perioderna går upp och ner, men just nu som sagt,så känns det som jag inte kan ta mig upp ur den där trötthetens håla...Många av er som känner mig Irl märker nog inte av hur jag mår i dagsläget, jag försöker skratta, skoja och närma mig den "vanliga" Maria, men såren som blöder och tårarna på insidan är det ingen som kan se....

I helgen var jag iväg, jag behövde komma bort lite och bara få vara själv...Jag stack till malmö från lördag till söndag, och bodde på hotell i centrala malmö...Det var skönt, att bara få vara...men på samma gång så längtade jag hem till Göteborg...Under söndagen träffade jag en vän till mig och hans fästmö, vi käkade middag på Casa Mia...Tack Peppe med fästmö....



Detta väder möttes jag av....Här har jag gått tillsammans med båda mina pojkar, nästa gång kommer jag att gå där endast med en son, det är ledsamt....



Obligatoriska fotot och ljusen var självfallet med, gud vad jag saknar honom...Han fattas mig....




Jag var på bio ensam för första gången i mitt liv, filmen var till belåtenhet...



Väl hemma på rummet efter bion, åt jag mat i sängen, hur ofta gör man det annars?



Efter maten, sisådär runt 22 tiden upptäckte jag att jag hade glömt både tandborste och tandkräm i Gbg, men för all del, så hade jag kommit ihåg SB12...logiskt, think not...
Jag saknar den del av mitt hjärta som fattas, och alltid kommer att göra...Jag saknar Anthony, jag vill ha honom här igen, så att jag bara får krama honom en sista gång...Snart 9 månader av saknad, lika länge som jag längtade efter dig Anthony när du fanns inom mig....

Kommentarer!
Postat av: gertie

Skönt att bara få vara. Det tar på krafterna att vara sorgsen inuti och ändå försöka vara glad och trevlig utåt. Jag hoppas du kunde njuta och koppla av i Malmö. Kramar

Kommenterat - 2010-12-01 / 07:56:39  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Linda Hristovski

Fina Maria, ni finns i mina tankar ofta <3

Kommenterat - 2010-12-01 / 08:58:08  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Postat av: Kia

Tröttheten kommer och går Maria!!Jag är övertygad om att vi,jag,Leif,Niklas,Kicki.A-M ,hennes man ,Gertie,Moas föräldrar och många fler(Tyvärr)Har likadan trötthet och enorm saknad i varje andetag.Att sedan höra glad julmusik gör inte det hela lättare......Många kramar till dej från oss Kia och Leif

Kommenterat - 2010-12-01 / 09:17:23
Postat av: Helene Forslund

Maria ! Jag tänker så mycket på dig. Låter som om du har det fruktansvärt tufft, kanske kan vara skönt att få lite tid för sig själv. Kram Helene

Kommenterat - 2010-12-01 / 18:37:59
Postat av: happyvardag

Åh du vackra människa....Sorgen är svår att bemästra. Jag tror att det kommer en tid då man liksom försonas, men det behövs så lite (ibland vet man inte ens vad) som bara sänker en. Du skriver så vackert att det känns som om det brinner i mina ögon. Skulle bara vilja omfamna dig och ge dig värme, hopp och tro. Kram från Mia

Kommenterat - 2010-12-01 / 22:07:21
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: