Lusse....

2010-11-03 / 23:59:00


Idag köpte jag detta luciatåg, fick en värdecheck från Guldfynd för att det snart är dags för mig att bli ett år äldre...Jag gillar inte julen,traditioner är inte min grej, och jag brukar mest pynta med alla saker man får från barnen som de gjort med sina kärleksfulla händer....Men i år har jag tom köpt en vit glittrig julgran som Leo tyckte vi skulle ha...Hursomhelst, när Leo fick syn på luciatåget uttryckte han att det är han och Anthony som är stjärngossar...Jag minns ett år i skolan när Anthony var stjärngosse, egentligen så låg inte det så högt i kurs att vara det, så jag frågade honom om han verkligen ville vara det i skolan, annars kunde han säkert vara något annat...Efter att ha tänkt en stund sade han " Ja, mamma, jag kan vara det, för det behövs ju faktiskt några stjärngossar också"...Och vilken stjärngosse han blev sen då, så himla fin trots sitt eviga minspel...
Älskade lilla gosse, du är så himla saknad....


















Kommentarer!
Postat av: Alexandra

Åh vad många minnen som ska dyka upp ständigt... Kramar till dig!!

Kommenterat - 2010-11-04 / 07:28:30  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

En fin stjärngosse :-) men så sorgligt nu.

Kommenterat - 2010-11-04 / 07:39:47  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Anonym

den finaste av dom alla

Kommenterat - 2010-11-04 / 11:26:25
Postat av: Kia

Vi är snart där igen med Lucia och allt som hör till.Vi får "överleva"dom högtiderna så gott det går.Det var roligt att få träffa dej igår,men det var som vi sa att situationen kunde varit annorlunda.Men som du sa att hade vi inte råkat ut för detta hemska som vi är drabbade av så hade vi antagligen aldrig träffats.Kan du fatta att jag hittade påsen med änglar i väskan idag,igår fanns den ju inte.Var det en rosa du ville ha?Minnet sviker du vet....Kram Kia

Kommenterat - 2010-11-04 / 13:27:52
Postat av: Lillan

Detta var nog den skönaste stjärngosse jag sett på länge!

Har har ett underbart leende i sina ögon, buset lyser.



Styrkekram från ängeln Tommies mamma <3

Kommenterat - 2010-11-04 / 15:33:45  | URL - http://lillansegen.blogg.se/
Postat av: Maria Nilsson

Så fantastik fin han var din förstfödde son. Jag har sett på dina foton av honom, han är nog den vackraste pojke jag någonsin har sett.

Kommenterat - 2010-11-04 / 16:37:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: