FotbollsClubBarcelona

2010-11-01 / 10:00:00


Nu har julkalendrarna kommit ut i butikerna, Leo gillar rosa så han var på väg att välja en hello Kitty-kalender...Sen fick han syn på Bakugan och tänkte ta den...Till sist såg han den här...Han är inte ett dugg intresserad av fotboll, men det ÄR Anthony....Så han valde en sådan med orden " Den är ju fin"....Älskade brorsorna....Saknad på ett barns nivå....

Kommentarer!
Postat av: Hannas pappa

Perfekt val - snacka om att ha sin bror vid sin sida...hela tiden. Någon ändring i ditt sinnestillstånd, Maria?

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-11-01 / 13:52:20  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Maria

Lilla fina Leo ♥

Bamsekram till honom från mig.

Och kram till dig med såklart!

Kommenterat - 2010-11-01 / 18:24:50  | URL - http://fenix.bloggplatsen.se/
Postat av: Happyvardag

Sänder de varmaste tankar jag har till er som är kvar. Det är förstås en klen tröst att er Anthony inte lider. Jag hittade din blogg coh jag har nu läst och gråtit i timmar. Det finns inga ord som kan bli sagda som skänker tröst, så jag tänker inte ens försöka. Tycker ditt val av namn (Änglamammaforever) är det vackraste jag hört. Jag hoppas livet ska bli snällt mot dig. Kram Mia

Kommenterat - 2010-11-01 / 19:22:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: