Vänner...

2010-05-17 / 12:55:28

Linda, självklart vet jag att Sophia kommer att vårda tröjan med ömhet...förstår hennes tanke med att vara som tvillingar, de har ju växt upp ihop och vart varandra så nära, samma kött och blod är inte avgörande jämt som det alltid finns de som tror, vad som spelar roll är vad för relation man haft. Jag är glad att han haft en så fin och nära vän och medmänniska i Sophia. Så mycket som de tyckte om varandra går inte att ta miste på.

Vänner... Tack för att ni fanns där så mycket i början, att ni bara slöt upp hemma hos mig utan att jag hade bett om det och hjälpte till med allt möjligt, tack för att ni gjorde detta trots att jag var oförmögen att umgås med er under den första tiden, trots att jag inte riktigt minns vem som var där och när. Är glad för alla "gamla" vänner men även för alla "nya" som visat vilka de är. Och tack för att ni fortfarande finns där, fast nu är skillnaden att vi syns under andra former de dagar jag orkar.



Foto taget av Linda på Kalvsund, ser ni de två fåglarna som sitter tätt ihop, inom mig vet jag att vi kommer att kunna komma så nära varandra igen, som dessa fåglar tycks vara.....
Älskade....

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: