Som en fjärils vingslag....

2010-05-21 / 22:22:16

Du är min kärlek, du är min saknad, du finns i mitt hjärta



"Plånbokskompis" från Änglashopen...
Man kan inte känna mod om man aldrig har varit rädd.....

Minns du när jag gjorde fjärilstatueringarna Anthony, en för dig, en för Leo och en för mig, året var 2006 och vi  skulle strax därefter iväg på resa till Gran Canaria/Puerto Rico....Jag minns allt...jag minns att favoritrestaurangen blev en kinarestaurang, jag minns att ni älskade stranden där med importerad sand från västindien, därav namnet Puerto Rico. På väg till stranden låg Mc Donalds, där stannade vi ofta och åt en glass och sen lekte ni på restaurangens lekplats. Poolen på hotellet var iskall men frukosten längtade ni till...Några kackelackor hade vi på rummet och syrsorna lät utanför vår dörr hela natten. När vi somnade låg vi och lyssnade på musik från någon av shoppingcentrats alla restauranger och på julafton dansade vi kring granen uppe vid poolen....En underbar resa, precis som alla de föregående och efterföljande....

Du berörde så många, som en vacker fjäril....
Saknar....

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: