Ovan där...

2010-05-30 / 21:26:09



brinner ljusen för dig, om och om igen.....
Ovan där finns du....

Kommentarer!
Postat av: Carina Johansson

Hoppas verkligen att de finns där våra änglar o väntar på oss. Ja, du har så rätt. Det är olidligt o det enda vi kan göra är o tända våra ljus o försöka ta hand om oss själva o de kära som finns kvar.

Tusen o tusen kramar

Kommenterat - 2010-05-31 / 11:25:58
Postat av: Anonym

när min mamma var liten 2 år, så dog hennes tvillingsyster. & när mamma kanske var 20 dog hennes andra storasyster & vet nt riktigt varför,hon har aldrig berättat varför. & när hon var 23 år gammal så dog hennes mamma. Så hon har haft det grymt jobbigt:( för min mamma har många syskon, & som hon säger,hon saknar sin mamma för varje dag som går, hon tänker på henne hela tiden, & hon finns md henne hela tiden, mamma vet att hennes mamma finns någon stans.



Sen har även hennes brors son dött, han var bara 3 år när hans föräldrar skulle på semester & då åkte en boll iväg på vägen, så han sprang efter bollen, så att en jävla galning kom i full fart & körde på honom. & livet gick inte att rädda. Han hade vart 16 nu tror jag min kusin alltså. Jag har förlorat många i min släkt,men kommer inte ihåg var inte ens född då. Sen dog min farfar när jag var 2 & min mormor dog när jag inte ens var född. & jag vet inte hur det känns,men min mamma min pappa min kusin vet som har förlorat hennes bror när han var 3.. & varje år när jag är utomlands,så är min kusin där md & hon är 18 nu hon såg allt när hennes bror vart påkörd, så när hon pratar stammar hon & massor. Lider med henne varje år när jag ser henne,hon har 2 andra syskon,men dt var hennes första lillebror som dog.



& vilken vacker som du verkligen hade helt underbar, vet inte vad jag kan säga mera. Ta hand om dig & leo även fast det är svårt men kämpa på. Tycker så synd om leo:(

vila i frid anthony,vilket fint namn du har ´vackra kille<3 du finns där någonstans du vakar över din fina mamma & din fina bror.



Kommenterat - 2010-06-10 / 21:29:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: