Ångest...

2010-05-11 / 11:42:06

...har jag idag, saknar dig så mycket....Tittade igenom din mobil för en stund sedan, bland utkasten fanns två meddelanden som var daterade igår, det var en ledsen smiley som grät...Hur kan det komma sig att de kan vara daterade igår? Jag väljer att se det som ett tecken...jag tror du är minst lika ledsen för att allt gick så fort, för att du inte hann säga hejdå, jag vet att du saknar din familj...gud fick sin finaste ängel men vi lämnades kvar på jorden och tvingas gå igenom livet utan dig....jag vill inte det...vill ha dig här....

Började också gå igenom garderoben, lägga ner lite kläder däriifrån som var dina, dina lussekläder, slipsar, skjortor och annat...Hittade din gymnastikpåse, med otvättade kläder i, tänk att det fortfarande luktade så mycket av dig, så fint att dra in doften av dig i lungorna, men också en påminnelse som stack i hjärtat...

Minns du den där hoodtröjan du så gärna ville ha, du såg den vid ingången på Jack and Jones inne i nordstan, du hade fått ett presentkort av Linda, Sophia och Ella och du köpte denna tröja för pengarna, Sophia kommer att få ta över den tröjan nu. Hon ville gärna det. Hon har öven fått ta över den där kuben hon fick låna vid ett tillfälle(Rubiks)och den står på en hedersplats hemma hos dem nu...När vi var i Bulgarien för första gången förra sommaren så köpte vi ju även en Ed Hardy-keps till henne, den vet jag att hon tycker mycket om.....

Kärlek...

Kommentarer!
Postat av: Maria

Jag är helt övertygad om att det var ett tecken från honom.

Han saknar er...



Kram

Kommenterat - 2010-05-11 / 16:10:56  | URL - http://www.yamas-my-life.blogspot.com
Postat av: Linda Hristovski

Drömde om dig inatt vännen....tänker på er mycket <3

Kommenterat - 2010-05-12 / 08:23:17  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Postat av: Linda

Underbara Maria, måste vara svårt att lämna ifrån sig något så värdefullt men jag vet att du vet att Sophia kommer att vårda den ömt. Dom var ju så nära varandra, Sophia sa att dom nästan var tvillingar då det bara skiljer 10 dar emellan dem... kärlek<3

Kommenterat - 2010-05-12 / 13:03:25
Postat av: Carina Johansson

Jag är ofta inne på din sida med. Läser o gråter över att det är som det är. Jag vill inte heller vara änglamamma mer. Minnen minnen minnen det är allt vi har kvar. Skickar dej ett stort fång av kramar.

Kommenterat - 2010-05-12 / 19:18:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: