Trött dag....

2010-03-30 / 16:21:37

Ballonger till dig mitt lilla hjärta...vi släppte hjärtanballonger på din begravning, mamma släppte den första och sen följde ca 60 andra ballonger direkt efter, det var så vackert, så värdigt. Leo tror de har svävat till Spanien, det låter fint tycker jag...hoppas du har varm sand mellan tårna, plockar snäckor och stenar som du brukade på våra resor och har tillgång till allt möjligt mumsigt att äta...
När vi släppte ballongerna försökte jag tänka att vi släppte dig fri, så att du kan få frid i din själ...

Jag älskar dig för evigt....glöm aldrig det....

Kommentarer!
Postat av: Gunilla

Fin bild och en vacker tanke...



Kram Gunilla

(också änglamamma)

Kommenterat - 2010-03-30 / 23:01:09  | URL - http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: