Proppen...Sophia

2010-03-28 / 14:16:25

Fina Sophia som förlorat sin bästa kompis, vad länge du målade på Anthonys kista, så fint du gjorde, och så sorgligt det var att se...det sticker i mitt hjärta när jag ser dig eftersom ni var så nära, måste lära mig leva med det, men det kommer att ta tid.....Anthony finns hos dig ändå, han tyckte så mycket om dig, han blev alltid så glad när vi skulle hem till er...Ni möts igen...

Kommentarer!
Postat av: Marie

Vilken fin bild... Man riktigt ser hur omsorgsfullt hon målar. Så mycket kärlek i det hemska!

Kommenterat - 2010-03-28 / 16:02:55  | URL - http://wwww.marieakerblad.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag ville göra det fint för min bästa vän, jag saknar honom. Jag hoppas att jag snart får se honom... du vet vad jag menar.

Kommenterat - 2010-03-28 / 16:49:49
Postat av: Åsa Olofsson

Så fint att måla hälsningar så där en mycket vacker handling!

Kommenterat - 2010-03-28 / 18:42:28
Postat av: Maria

Det kommer du Sophia...Kram Maria

Kommenterat - 2010-03-28 / 21:05:35  | URL - http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: tessan

tänkte på det i kyrkan, att kistan var så fint smyckad och målad, Starkt av lilla vännen att göra det, vilken insats av ett litet barn, vilket mod. Beundransvärt!!

Tänk vad glad Anthony måste vara för Anders-bilden, bra där, Maria!!!

Kramizar

Kommenterat - 2010-03-28 / 22:02:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: