En teckning gjord med varsamma barnhänder....

2010-03-31 / 17:43:08

En dag i skolan för 1.5 månad sen, så hade det vart konflikter mellan dig och några andra barn, den dagen slutade jag tidigt på jobbet, så jag gick in i klassrummet och var med dig tills du slutade, tillsammans gjorde vi denna då du hade bildlektion, jag klippte och du klistrade, längst ner i hörnet skrev du sen Anthony o Mamma. När fröken höll upp den för klassen blev du så stolt, så stolt....Jag vet att jag många gånger inte hade tålamod med dina humörsvängningar och blev arg, och jar är så ledsen för det min fina pojke...Men jag älskade dig alltid,jag hoppas du vet det...Du var en sådan toppenkille...på alla sätt...du var så hjälpsam, tog hand om din lillebror, hjälpte mig med allt möjligt hemma, och du klagade nästan aldrig, du var en fin och omtänksam pojke som försvann alldeles för fort från oss, det var ju inte såhär det skulle bli...Vi hade så mycket planer...så mycket vi pratade om att åka till London med Sara och Hugo, vi skulle till bulgarien på sommarlovet, ni var ju ena riktiga globetrotters du och leo...du skulle börja få veckopeng varje fredag istället för att äta godis, popcorn skulle det istället bli på fredagar för din del...Men mamma ställer in popcorn till dig varje fredag ändå och i din sparbössa lägger jag din veckopeng. Häromdagen bakade leo och magnus kanelbullar, det står en på din plats också och väntar...

Idag var jag till graven tidigt tillsammans med Anna-Cecilia som är mamma till Ludwig, vi satte påskliljelökar och jag satte även dit en groda i cellofan, du kallades ju grodan när du låg i magen...kanske kommer jag förbi ikväll igen med pappa, annars kommer jag imorgon igen...

Kärlek i massor, jag älskar dig tusen varv runt jorden och tillbaks igen....

Kommentarer!
Postat av: Linda Hristovski

Maria, du skriver så himla fint! vilken fin teckning ni gjort tillsammans.kram

Kommenterat - 2010-03-31 / 22:06:32  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Postat av: Linda Rundberg

Verkligen en toppenkille, vackra Anthony<3

Kommenterat - 2010-04-01 / 10:27:34
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

Usch, kom in på din blogg nu!

Tänker på dig.

Du är verkligen stark, de märker jag!

Kommenterat - 2010-06-11 / 20:26:22  | URL - http://nathaliieby.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: