Vackert...

2010-06-24 / 15:06:38

Tack Marie....Tack för att du finns, tack alla andra också....

Alldeles nyss
Bar jag dig i min famn
Genom spruckna nätter med varsamma händer
Viskade jag ditt vackraste namn
Jag ville fylla dej med drömmar
Måla en himmel så blå
Jag ville ha dej att tro att allt du önskar kan du få

Om det ändå hade räckt med bara min kärlek till dej
Den är större än du tror
Större än kärleken själv
För när du steg ner på denna jorden rund
Var du älskad från första stund
Älskad från första stund

Jag säger ditt namn
Du stänger din dörr igen
Det kommer en dag då himlen återvänder
Men du kan inte se den än
Och fast min oro för dig är nånting jag inte rår på
Måste jag släppa din hand och se dig villande gå


Kommentarer!
Postat av: Kia

Hej,det är så nära i tiden då din vackra gosse lämnade er.Det är jättejobbigt,men jag kan lova dej att sorgen blir lättare att bära men saknaden är där hela tiden.Sorg och saknad går liksom i olika faser.Iblan grubblar man nästan ihjäl sig och tårarna tar aldrig slut.Som nu här vid datorn kan jag tänka,låt den där midsommar försvinna fort.Så blir det en ny dag och ännu en och många fler.Ta hand om varandra,tänker på er.Kramar Kia

Kommenterat - 2010-06-24 / 21:36:55
Postat av: Linda Hristovski

Trevlig Midsommar till er alla, många varma kramar

Linda

Kommenterat - 2010-06-25 / 08:54:08  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: