Bröllop och minnen...glädje och sorg...

2010-06-19 / 12:16:03



Igår låg jag och Leo på sängen och pratade en lång stund. Leo pratade om att han tycker det är dåligt att det bara är inbjudna som får komma på "Prinsessbröllopet" för då kan ju inte jag och han åka dit, ännu sämre var det att allt går av stapeln i Stockholm, det är ju så långt bort...Fostrar jag en blivande royalist kanske?

Vi låg också och tittade i Leos babybok. I den finns bilder på Anthony och Leo från vår första resa, och det finns en underbar bild på dem båda när Leo har vattenkoppor och Anthony ruffsar runt i Leos lockar. Anthony älskade sin lillebrors lockar när de var små. När sen Anthony växte upp och blev större kom han att få änglalockar själv....
Det var väldigt ledsamt att titta igenom denna babybok, och då var det ju inte ens Anthonys, när jag ska orka ta mig igenom hans babyböcker (han hade två) vet jag inte...Någon gång i framtiden....

På Anthonys säng har vi arrangerat saker som var viktiga för Anthony och för oss som familj...
Solfjädern köpte vi på Gran Canaria, när vi var i väg på marknad....hundarna i mitten symboliserar mig, Leo och Anthony, den svarvita valde Anthony, den bredvid valde jag och den tredje valde Leo. Anthony valde just den svartvita för att han hade en liknande lite större, som han hade när han sov och som han haft sen han var liten kille. Den större hunden har han nu med sig där han är....

Där står också ett legohus som han byggde dagarna innan han lämnade oss, han hade precis börjat bli väldigt intresserad av lego och vi hade nyligen köpt en massa nya yrkesarbetar-gubbar...

Där ligger en Azaleavimpel, och en handboll han ville ha när vi var på Freeport för något år sen...Bollar var ju hans passion, troligtvis lär han en massa andra änglabarn alla tricks han kan nu....

Usch vad vi saknar dig Anthony, det är vedervärdigt....
Mamma och Leo kommer till dig om en stund, med blommor och ljus....
Kärlek...

 

Kommentarer!
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Fy, jag saknar Lova lika oerhört mycket, det är otroligt hur man kan längta och saknar någon så mycket.

Kommenterat - 2010-06-19 / 12:21:10  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: