Plättar...

2010-06-12 / 18:37:02

....stekte jag för en stund sen till Leo, det startade ett världskrig inom mig.....



Kommentarer!
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

Ja! Du är verkligen stark, o jag vet att du har många runt om dig du kan luta dig tillbaka på, många som har en sträckande hand!

O jag förstår dig att vissa dagar kan kännas jobbiga, men han vakar över dig & Leo, o är stolt, de vet jag!

Tänk på allt bra du gör, vilken trygghet för Leo att du finns hos honom o tröstar honom, fast du har de skitjobbigt innerst inne. O att du är den som vill bli tröstad.. Stolt över dig fast jag inte känner dig!!!



Nej, jag förstår att du inte vill gå ut med detaljer angående Anthony´s bortgång. Helt förståeligt!



Bor du ihop med barnens pappa?



Massa kramar till er.

Kommenterat - 2010-06-13 / 14:34:45  | URL - http://NathaliieBy.blogspot.com
Postat av: Ludmilla

Tack för ditt besök hos mig!

Jag har läst igenom din blogg och ser att även du har förlorat ett barn. Väldigt nyligen också. Vad fin han är din Anthony! Jag undrar så vad som hände? Du skriver att han dog i sömnen.



Vad härligt att ni kunde måla på kistan. Stenen blev jättefin! Och ballongerna - så fint!



Varma kramar



Ludmilla

Kommenterat - 2010-06-13 / 15:33:38  | URL - http://ludmilla.se
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

kram...

Lova älskade plättar, speciellt med kanel i smeten innan.

Kommenterat - 2010-06-13 / 18:03:21  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: