Midsommardagen

2010-06-26 / 20:52:21



Foto by Emma
Anthonys begravning


"Vid himlens grind
där blåser en vind
från närmaste stjärna
så sval mot din kind

Vid himlens port
står tofflor på rad
när barfota änglar
går molnpromenad

I himlens sal
är väggarna blå.
Där leker Vår Herre
tittut med de små"

 

Kommentarer!
Postat av: Lillan

Tack för ditt besök igen, det värmer det vet du.



Jag hoppas verkligen att din och Leos midsommar varit ok.

Det blir inte lättare att leva med sorgen men konstigt nog vänjer man sig tycker jag.

Just nu är jag inne i en "bra" period, en period med mycket positivt och en massa kärlek.



Sänder över lite av min styrka till dig, jag har råd att dela med mig.



Varma styrkekramar från ängeln Tommies mamma <3

Kommenterat - 2010-06-27 / 00:53:01  | URL - http://lillansegen.blogg.se/
Postat av: Maria

Vacker dikt...



Stor kram till er

Kommenterat - 2010-06-27 / 09:22:59  | URL - http://www.yamas-my-life.blogspot.com
Postat av: Tove

Hej!

Hittade precis din blogg och vill börja med att beklaga sorgen. Kan inte förstå, men jag tänker på dig och din familj.



Undrar vad som hände din son? Känns det jobbigt behöver du absolut inte svara såklart.



Kramar

Kommenterat - 2010-06-27 / 11:52:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: