Måndagkväll....

2010-06-28 / 21:56:49



Denna grisen fick jag 2008 av dig i julklapp, jag sover med den varje natt Anthony...Sjalen hade du på avslutningen 2009, Leo hade en med rosa rutor istället för vita. Denna sjal bodde jag i första veckorna efter du lämnade oss...Som jag saknar dig...

Anthony, solens strålar avundas dig, fina pojke....

Tack för att ni tänker på oss på Almers hus, det värmer....

Kommentarer!
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

Älskade lilla gubben.

Jag vet ingenting & jag kan inte sätta mig in i vad ni går igenom, men tänker på er, de ska jag innerligt erkänna att jag gör, Every Day!!

Kommenterat - 2010-06-29 / 09:23:55
Postat av: Anonym

Jag vet inte om du har länken till min andra blogg, så det är den jag använder här som länk.

Man får så mycket negativ respons från familjen som inte vill veta hur dåligt jag mår.

Men blogga av sig är ju skönt, det hjälper som en bra ventil.



Hoppas att ni orkar resa er snart och känna att dagarna inte bara är så smärtsamt jobbiga.



Tänker på er!



Kram

Kommenterat - 2010-06-29 / 11:33:39
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

jag brukar snusa på Lovas fleecepläd med katten som motiv. Den hade hon alltid med sig sista halvåret.

Kommer nog aldrig att kunna tvätta den ;-)

Kommenterat - 2010-06-29 / 13:37:51  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Kia

Klart att vi tänker på er här i Varberg.Vi har det mysigt med fint väder,behandlingar och vatten gympa.Långa promenader längs strandpromenaden.Vi ses alltid ute på morgonen när frukosten ska ätas.Därefter gör vi vad vi känner för.Vi pratar ofta om våra älskade ungar och försöker bara att "vara".Skriver till dej nästa gång på mailen.Må så bra det går.Kram Kia

Kommenterat - 2010-06-29 / 16:13:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: