Första dagen på sommarlovet....

2010-06-18 / 13:46:35



Varit inne för första gången i Domkyrkan i Göteborg, tände såklart ljus för dig Anthony...
Du är så saknad....



"Gråt ej vid min grav
Jag finns ej där

Jag finns i solens spegelblank på havet
Jag finns i vindens lek över sädesfälten
Jag finns även i höstens stilla regn
Och i Vintergatans stjärnahär
Och när du en tidigt morgon väcks av fåglar
kan det vara min röst du hör "





Kommentarer!
Postat av: Maria

Fina du, hur ska denna sommar bli för er..?

Försöka vara stark för Leo så ni kan ha kul, men vetskapen att inte Anthony är med er..

Stor kram till er båda

Kommenterat - 2010-06-18 / 19:59:39  | URL - http://www.yamas-my-life.blogspot.com
Postat av: Lillan

Blä vad jag lider med dig!

Vad är det som gör att vissa ska behöva gå igenom detta helvete egentligen?



Efter snart fyra år så vet jag fortfarande inte hur man överlever, man liksom bara gör det...

Inget kommer att bli som vanligt igen och jag hörde en kommentar på tv ikväll:



"Jag kommer aldrig acceptera det, jag kommer bara lära mig att leva med det"



Stor varm styrkekram till dig från ängeln Tommies mamma <3

Kommenterat - 2010-06-19 / 01:58:50  | URL - http://lillansegen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: