Tack Frida...

2010-07-14 / 18:02:55

Jag fick en kommentar på ett inlägg nyligen....

"Jag har suddat och skrivit och suddat och skrivit.. Men jag kan inte komma på en bra början på den här kommentaren. Jag känner inte dig, och jag vet inte så mycket om vad som hänt.. Men vad hindrar det mig från att bry mig? Jag kom in på bloggen, läste några inlägg och sen bestämde jag mig för att jag ville läsa allt.. Och det har jag gjort. Från första inlägget till sista. Och tårarna rinner.. Jag förstår din smärta.. Eller nej, det är ingenting man kan förstå om man inte vart med om samma sak.. Och jag är bara femton år.. Jag har inte vart med om samma sak. Och jag önskar av hela mitt hjärta att du inte heller skulle behövt upplevt det.. Att du skulle ha din älskade anthony hos dig. Jag är rädd för att skriva den här kommentaren, vill inte skriva något fel men vill visa att jag bryr mig.. Och mina tankar finns hos dig precis som jag vet att anthony gör..

Det du skrivit är så hemskt men samtidigt så fint.

#gråt inte vid min grav, jag finns inte där#
det stor i ett inlägg, så otroligt in mening. Jag tror på det. Nu mera finns han i himlen. Och i ditt hjärta.

Sköt om dig.. Hur svårt det än är. Mina tankar finns hos dig.. Kram.."

Tack igen alla som läser min blogg, som kommenterar den och som hjälper mig att föra den vidare. Tack alla som bryr sig, som ser det som sin plikt som medmänniskor...
Ni är guld värda....


 

Kommentarer!
Postat av: Kia

Det finns så många underbara människor i vårt avlånga lilla land som tänker på oss som mist våra älskade ungar.Tyvärr är det för många som inte vet vad dom ska säga eller skriva.Vill bara säga det att det räcker med en kram fysiskt eller som här i Marias blogg,eller hur Maria?Era omtankar är guld värda.Kram till er,Kia (Simons mamma)

Kommenterat - 2010-07-14 / 19:26:38
Postat av: Maria

Otroligt fin kommentar måste jag säga

Den sa så mycket

Kommenterat - 2010-07-15 / 13:09:08  | URL - http://maniskajag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: