Spanien

2010-07-12 / 00:25:00

Världsmästare....

Anthony hade vart överlycklig om han hade fått se matchen ikväll, men jag är övertygad att han tog del av matchen på något sätt ändå....
Det var ju rackarns viktigt att han var halvspansk...
Vackra lilla gosse.....

På gatorna i Spanien är de som tokiga, tjo och tjim och bara en massa glädje, fick rapport av din pappa precis därifrån, kanske befinner du dig också där Anthony och firar, mammas fotbollskille.....

LOVE

 

Kommentarer!
Postat av: Kia

Kära Maria,naturligtvis var Anthony med och såg till att Spanien vann.Att han dessutom hade spanskt blod i sig gjorde det ännu bättre.Min Robin har läst spanska och även jag.Simon hann läsa spanska i 3 mån innan han blev sjuk.Han läste även lite på sjukhusskolan.Det sista ämne han läste var just spanska.Klart att Spanien skulle vinna,även jag blev jätteglad för det.Kramar Kia

Kommenterat - 2010-07-12 / 16:09:05
Postat av: änglammman

Tack för dina fina kommentarer. Jobbar också på att tänka att han finns runt omkring oss och att tänka på allt det fina vi fick av/ och med honom istället.

Det är en fin tanke att de är tillsammans våra fina änglar och firar med läsk,glass och lite chips med dip som Adriàn älskar.

Styrkekramar.

Kommenterat - 2010-07-12 / 23:21:54  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Marie Å

Hej! Vad kul att höra att det funkar bra med cykeln, du kommer vara riktigt cykelbiten efter sommaren... Perfekt när det är fint väder!



Åker ju imorgon, men vi hörs när jag kommer tillbaks! Hoppas ni får det fint tills dess, stor kram!!

Kommenterat - 2010-07-13 / 20:16:30  | URL - http://wwww.marieakerblad.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag har varit i Spanien, Barcelona, och såg matchen där. Anthony fanns med i tankarna.

Kommenterat - 2010-07-14 / 01:14:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: