Mammas ängel....

2010-07-26 / 22:38:10



Idag köpte jag ännu en lykta, en änglapojke...



Den här hade jag sen innan...
Jag lever för att tända ljus hela tiden för Anthony, jag lever för Leo...men jag lever inte ändå....
Idag har vart en sådan där dag, en dag som jag inte kan förstå att min förstfödde är borta...
Kommer jag någonsin att fatta att han aldrig kommer tillbaks?

Jag vill inte detta...jag saknar.....



Kommentarer!
Postat av: Lillan

lämnar en stor varm styrkekram



//Ängeln Tommies mamma <3

Kommenterat - 2010-07-26 / 22:50:12  | URL - http://lillansegen.blogg.se/
Postat av: F R I D A-what it's like to be me

det är så orättvist det här. Jag tycker så synd om dig! Jag önskar, jag kunde göra något...

Kommenterat - 2010-07-26 / 23:54:28  | URL - http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: sara

Massa kramar till dig Maria <3

Ha det så bra i veckan.



Hoppas vi får möjlighet ses snart igen.

Kommenterat - 2010-07-27 / 07:49:27  | URL - http://karlekovervinnerallt.blogspot.com
Postat av: Kia

Jag tror Maria att vi kommer aldrig att fatta att våra barn inte finns hos oss längre.Det hela är så ofattbart.Att bara säga att han finns inte längre är bara så makabert på ngt sätt......Leif sa här i stugan en kväll bara rätt ut.....Simon bara försvann!!!Och det är det som är så konstigt.Du köper änglaljus,jag har fått ett måste av att köpa färgglada lyktor till graven.Blå,gröna,gula,röda m.m Simon var så färgstark och i dagarna använde jag klarblå lackfärg och sprutade på en gravlykta i aluminiumfärg.Det måste vara glada färger hela tiden Jag har fått höra att vi har så fint hos Simon och då vet vi ju att många är där.Kram Kia

Kommenterat - 2010-07-27 / 09:17:18
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Åh vad jag känner igen mig i din smärta. Det gör så vansinnigt ont. Så många tårar man fäller. Så hårt man kämpar...

Kommenterat - 2010-07-27 / 10:16:47  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej

Tänker ofta på er, går in nästan varje dag och läser din blogg. Den är så fin, men så gripande...........

Här en är en styrkekram till dig och Leo. Vi tänker på er.

Kram<3

Eva, Ulf, Sanna & Ted

Kommenterat - 2010-07-27 / 18:16:29
Postat av: tove

jag hittade precis hit och har suttit och läst. vill bara beklaga sorgen efer er son och bror. kram tove

Kommenterat - 2010-07-27 / 23:42:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: