Lördag...

2010-07-24 / 21:32:21



Gårdagen spenderades med en fin vän och hennes familj, vi åkte över till Eriksberg och fikade vid vattnet. Det är nästan lite utomlandskänsla när man kommer över på den sidan, det bästa är att det bara tar 14 minuter över med färjan. Vilken händelserik dag det blev,cyklar är vår grej Linda, eller hur?!
Tack för allt igår Linda H med familj ♥

Dagen idag har bestått i att shoppa saker till Anthonys hörna på balkongen, nu är det jättefint där med solcellslampor och nya vackra blommor...Lite bad (för Leo) och umgänge med fina vänner på Marholmen hanns det med också....Jag är lyckligt lottad som har så underbara vänner...Tack!

Nu är jag trött, så trött...Med begynnande huvudvärk och ögon som svider av trötthet vill jag allra helst gå och lägga mig....Jag känner i kroppen att vi varit i gång i flera dagar, hela dagar...På gott och ont....Man märker inte hur trött man är när man är mitt i allt för man försöker njuta av att umgås med nära och kära som tycker om en och som man själv tycker om, men tröttheten smyger sig på i efterhand, när man tillåter sig koppla av i hemmets lugna vrå....

Saknaden är enorm....



Kommentarer!
Postat av: Kia

Tänk om vi hade en trollstav som Leo önskar sig ,ett vispande och vips så var våra barn här och allt var bara en mardröm.....tänk om.Men tyvärr är verkligheten av annan art Kram Kia

Kommenterat - 2010-07-24 / 22:56:53
Postat av: Maria

Härligt att du också har haft en bra helg!

Tänker på er..

Kram ♥

Kommenterat - 2010-07-25 / 08:38:37  | URL - http://www.yamas-my-life.blogspot.com
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

Okej, va bra att dom är bra på de stället :)



Hon har kommenterat ett av dom nya inläggen i min gamla blogg. Ta adressen där :)

Kommenterat - 2010-07-25 / 09:36:14  | URL - http://nathaliieby.blogg.se/
Postat av: Linda Hristovski

hahaha Maria, vi lyckas alltid åstadkomma något sådant du å jag. men vi hade det mysigt hela dagen och mycket hann vi med. puss på er. Hur är det med Leos knä?

Kommenterat - 2010-07-25 / 10:25:51  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Önskar mig också den där trollstaven.

Lova fick en trollstav en gång, den tyckte hon om och den fick också med sig på sin "sista resa".

Ännu har hon inte trollat sig hem :-(

man får bara drömma...

Kommenterat - 2010-07-25 / 14:50:08  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: