Bland molnen...finns du där?

2010-07-02 / 22:34:57



Leo:
"- Mamma, nästa gång vi flyger utomlands, flyger vi högt upp då?"
( "-Ja, vi flyger jättehögt" )
"- Då kanske vi ser Anthony där uppe i himlen, bland molnen, jag ska titta efter honom och så säger jag till om jag ser honom"

Fina lillebror, jag kan inte sluta att tänka på hur det är för Leo som ALLTID har haft sin storebror hos sig, han vet ju inget annat, och de var så sammansvetsade även om de bråkade som hund och katt emellanåt...
Lilla vän, jag sörjer för din skull Leo, jag sörjer för min egen och för mormor som nu är gammal, men alltid varit en stor del av ditt liv Anthony. Jag sörjer för alla som älskade dig...Jag sörjer för allt du inte fick uppleva. Jag är glad för tiden jag fick med dig, men jag ville ha mer...

Mamma saknar dig så himla mycket....


Gonatt min skatt

 

Kommentarer!
Postat av: Monica

Vilken fin molnbild du fångat! Som en hälsning från ovan.

Kommenterat - 2010-07-02 / 23:07:32
Postat av: Hannas pappa

Maria,

Jag vill så gärna tro att våra barn fick uppleva precis så mycket de önskade, behövde...när de uppnått detta fanns liksom inte mer att uträtta...

De levde sitt liv fullödigt...hur många av oss kan säga samma sak?



"Mygga" låter för övrigt som ett bra tips...

"Massmis med"

Hannas pappa, Niklas

Kommenterat - 2010-07-02 / 23:14:20  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Maria

Vilken fin tanke av lilla Leo..

Jag lider så med er, allt ni nu får uppleva utan Anthony



Stor kram

Kommenterat - 2010-07-03 / 08:23:05  | URL - http://www.yamas-my-life.blogspot.com
Postat av: Kia

Hemma igen!!Vi som varit i Barncancerfondens hus i Varberg på en avkopplande vecka för oss "trasiga"familjer som förlorat ett barn,har mått "bra" ihop med grillkvällar och naturligtvis mycket prat om våra barn.Jag och Niklas har pratat om dej mycket också,och hur din situation är.Du får maila hur mycket du vill om du känner att du vill vara "privat"och inte tala om allt här.Vi tänker på dej och Leo.Tusen kramar Kia

Kommenterat - 2010-07-03 / 16:43:54
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

Lillla gubbe, så söööttt sagt !!

Tänker på er, massvis!



Jag kan säga en sak, jag känner igen ditt efternamn.. Men jag kan inte placera de bara :/

Om du vill så skriv ut, ja du vet vad!



Massa kramar.

Kommenterat - 2010-07-03 / 20:15:03  | URL - http://NathaliieBy.blogspot.com
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

Förresten, glöm inte att du får maila mig hur mycket du vill om du bara vill spy galla !! Jag finns & jag tänker på er, väldigt mycket. O jag kan inte för mitt liv begripa varför just Anthony, han va ju så fin. O han verkade vara en underbar kille, och storebror.



Massa kramar Nathalie & Filip.

Kommenterat - 2010-07-04 / 09:27:52  | URL - http://NathaliieBy.blogspot.com
Postat av: Carina Johansson

Det var en mycket fin tanke av Leo. De är så kloka barnen.

Där uppe ovan molnen lyser ju alltid solen men ibland får vi en glimt här nere. Underbar bild av himlen där änglabarnen kikar ner på oss.

Ska tänka på det nästa gång jag flyger...kika om de sitter där på nåt moln o äter glass.

Man vill ju så gärna tro att det är så, eller hur Maria?

Kram till dej

Kommenterat - 2010-07-09 / 11:15:51  | URL - http://carjo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: