4 månader av saknad...

2010-07-05 / 13:30:41

Leo lämnar en sista hälsning på kistan, ett hjärta..



4 månader som känns som en evighet...

Foto by Emma
Anthonys begravning

WHY?



Kommentarer!
Postat av: Maria

4 månader... :(



STOR KRAM

Kommenterat - 2010-07-05 / 16:55:59  | URL - http://www.yamas-my-life.blogspot.com
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Ibland känns det som livet spelat en ett spratt, har man någonsin haft det här barnet hos sig på riktigt.

Det känns som barnet nyss fanns hos en, för att för vissa ögonblick kännas overkliga som om de kanske aldrig funnits och man bara drömt. Det känns som ens eget vetande skrattar åt en ibland. saknaden är alltid stor och påtaglig.

<3 <3

1 månad var det igår sedan Lova begravdes. Bläää :´-(

Kommenterat - 2010-07-06 / 20:17:05  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Hannas pappa

Hej Maria.

"Varför?" När du vet svaret - tala om det för mig!!!

Jag såg precis "Benjamin Buttons otroliga liv" (tror jag att den hette) och den lämnade mig..konfunderad. Jag vet inte om jag är ledsen, hoppfull eller bara förvirrad. En sak reagerade jag särskilt på. Någon hävdade att "en människa dör för att vi ska få veta hur mycket han/hon betydde för oss. Som om vi inte redan visste det!!!!!!!!

"massmis med"

Niklas, Hannas pappa

Kommenterat - 2010-07-07 / 00:05:06  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: