Tufft...

2010-12-15 / 09:22:29
Av någon konstig anledning gick det inte att öppna länkarna som jag lade in i inlägget innan...Några inlägg där jag beskrev att jag inte vill prata om VARFÖR Anthony lämnade jordelivet....de flesta av er vet nog vilka inlägg jag syftar på, för nytillkomna finns inläggen under augusti och november, ännu ett tredje inlägg finns angående ämnet men jag orkar inte leta upp det för tillfället....

Elefanten är tillbaka....
Kommentarer!
Postat av: Niklas

Tänk om jag kunde sätta fast Dumbos öron på din elefant och varsamt be den flyga sin väg...

"massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-12-15 / 13:43:57  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Kia

Maria, jag lovar dej att tända en marschall speciellt för Anthony hos Simon på hans födelsedag på lördag.Den kommer att stå bredvid en stor tomte som jag införskaffade idag.En dag i taget......Kram Kia

Kommenterat - 2010-12-15 / 16:42:58
Postat av: Hannas faster Mia

Maria...har du läst Paulo Coelho?

Såg något han skrivit och tänkte på dig..."Never give up. When your heart becomes tired, just walk with your legs - but move on."

Med all värme till dig Maria.

Kommenterat - 2010-12-15 / 17:09:25
Postat av: anna

om du inte tål att få frågor, så bör du kanske ha en låst blogg?!

Kommenterat - 2010-12-15 / 20:34:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: