Svar...

2010-12-15 / 21:04:59
Anna, jag svarar dig här eftersom du inte lämnade efter dig någon mailadress, eller rättare sagt jag citerar ett tidigare inlägg, från augusti. Detta syftar tillbaks till din kommentar på senaste inlägget där du skrev att om jag inte tål frågor kanske jag istället skulle ha en låst blogg...

" Som jag skrivit tidigare lämnade han jordelivet i all hast utan att någon i hans närhet hade en aning om vad som komma skulle. Visst kan man lösenordskydda bloggen, men min tanke med bloggen var att på ett fint (och enkelt) sätt sprida underbara Anthonys minne vidare i allra möjligaste mån, och för att vara ett stöd och en kanal till igenkännande för andra änglaföräldrar...."

Att tåla frågor och att välja att inte vilja svara på dem, är två helt skilda saker....Tycker att frågan hur han gick bort är så oväsentlig för andra att veta...därmed ingen utförlig rapport om dödsorsaken i denna blogg...Inte heller i verkliga livet brukar jag känna att det känns bra att tala om de fel min son hade inom sin kropp....Vet inte hur jag ska kunna förklara mig mer...

Tack Niklas, Mia, Kia och ni andra för era fina kommentarer, glad att ni finns....



Kommentarer!
Postat av: Malin

Mysigt att träffa Dig och Marie idag - det är underbart att ha så fina vänner som er i sitt liv. Det skall bli så roligt att börja arbeta med er igen! Tack igen för ljuset - skall tända det nu. För Anthony, Dig och Leo.

Kommenterat - 2010-12-15 / 21:34:46
Postat av: anna

Det kanske skulle ge oss en chans att ta en extra koll på våra egna barn, om det var ngt annorlunda.. men men valet är ju ditt och mår inte du bra av att lufta det som hände din son, så är det inget jag kan göra. Tack för den här tiden.

Kommenterat - 2010-12-15 / 21:37:30
Postat av: Cilla

Vill bara skicka en värmande kram från en annan ängla mamma...hur våra barn gick bort är oviktigt, frågan är Varför???

Kram Cilla

Kommenterat - 2010-12-15 / 21:58:36  | URL - http://prinsessanevelina.blogspot.com
Postat av: Cilla

Hjälp nej..förra kommentaren blev såå fel..menar inte att det är oviktigt på något sätt men att om man inte vill berätta om det så får man acceptera det..för endel hjälper det att få dela med sig av precis allt,men vi alla är så olika även om vi har drabbats av samma helvete..Kram Cilla

Kommenterat - 2010-12-15 / 22:03:57  | URL - http://prinsessanevelina.blogspot.com
Postat av: Ewa

Vi är så olika vi folk. Vissa vill berätta allt som hänt. När man har drabbats om något tråkigt. För mig kändes de helt rätt att berätta allt så ingen behövde gissa som kan bli så fel. Jag fick väldigt mycket stöd av det.

Ha det bra.

Kommenterat - 2010-12-15 / 22:09:20
Postat av: Kia

Det värsta som kan hända en förälder är att ha förlorat ett barn.Hur barnet avlidit är inte det som vi änglabarnsföräldrar håller på att diskutera på bloggarna.Det tar vi via våra mail lite mer personligt för att undvika "dumma empatilösa uttalanden"Att kommentera att du Maria "Inte tål frågor"va det mest idiotiska yttrandet jag läst.En ursäkt skulle vara på sin plats.Olämpliga kommentarer går väl att göra "osynliga"Kramar från oss Kia och Leif

Kommenterat - 2010-12-15 / 22:51:53
Postat av: Helen Holmberg

Hej Maria.

Jag har gått in lite då och då på din blogg och läst hur du och Leo har det och mår.Jag fick en sådan chock för 9 månader sen när jag läste på FB att Anthony hade lämnat detta jordeliv.Jag minns hur våra barn sprang runt poolen i Bulgarien och lekte.Moa och Anthony plockade dom blåa mosaik stenarna från poolen.Dom samlade på sig en hel del.Dom byte Pokemon kort och käkade glass..Moa har sagt många gånger att hon vill lägga några stenar hos Anthony,men jag vet inte var graven finns.Kan du inte höra av dig på min mail så kan jag och Moa komma en lördag eller söndag.(men bara om du vill och orkar)..Så kan vi ta följe dit...En bamse kram till er från Helen och Moa..

Kommenterat - 2010-12-16 / 22:32:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: