Signs....

2010-12-27 / 23:32:37

Det brinner alltid ett speciellt ljus för Anthony, även på natten, ett värmeljus i sin ljuslykta...

Inatt  vaknade jag av att det sprakade något fruktansvärt i rummet, fattade inte alls vart det kom ifrån först men fullkomligen flög upp ur sängen...På byrån i ljushållaren ser jag att det brinner för fullt i detta värmeljus, jag önskar att jag hade haft sinnesnärvaro att fotografera i det läget, för det kom 2 lågor ur samma ljus...Inte nog med det, det gick inte att blåsa ut, så jag fick hämta en kastrull och sätta över för att kväva lågorna...

När jag sedan på morgonen tittar i den nästan tomma värmeljusbehållaren, så ser jag att den svarta veken lagt sig som en ängavinge, man ser nerverna i vingen och man ser den fjäderlika rundningen som finns i en änglavinge...Jag har sparat värmeljusbehållaren i säkert förvar, den är helt otrolig...försökte fota den men fotot blev lite suddigt, kanske kan ni ana lite...

Annars får ni se live vid tillfälle, ni som jag umgås med....
Det är verkligen inte lätt att se på bilden, men så självklart när man ser den på riktigt...

 

Jag väljer att se det som ett tecken....

Kommentarer!
Postat av: Kia

Naturligtvis är det ett tecken Maria,du kanske kommer ihåg det våta fotspåret jag berättade om.Överst på vår trappa i mars månad!!!!Hörde av ett medium att vi får tecken men vi är inte alltid i fas med att se dom.Men du ska veta att jag blir glad av vad du berättar.Vi har fått fler tecken så Leif har slutat att säga att "han inte tror på detta" längre.Nästa gång vi ses ska jag berätta.Anthony är med er på sitt sätt.Ängeln i ljuset......helt underbart.Kramar Kia

Kommenterat - 2010-12-28 / 10:07:15
Postat av: Alexandra

Det hade jag också gjort!!! Massa kramar till er

Kommenterat - 2010-12-28 / 12:13:18  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Postat av: änglamamman

Håller med det som kia skriver,Adriàns mormor får såna tecken ofta, undrar varför inte jag ser dem, hon säger att det är för att jag tänker för mycket och inte ser dem. 2 gånger har hon sett fotspår i Adriàns storlek, i snön i hennes balkong inte så djupa, hon bor på 4:e våningen, hon har fotat och visat mig och det ser precis ut som ett par fotspår som går in mot balkongsdörren. Som du så väljer jag att tro att det är min lilla ängel som hälsar på sin mormor.

Tack för din kommentar, kortet tog vi i Danmark våren 2008, på väg till Legoland, kommer ej ihåg vad staden heter. Styrkekramar.

Kommenterat - 2010-12-28 / 16:30:32  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: gertie

Vilken härlig son du har som kommer och busar med dig. kramar

Kommenterat - 2010-12-30 / 18:32:15  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: