Några klappar....

2010-12-30 / 21:23:03


Jag har fått så mycket fint i julklapp av folk i min närhet, vackra ljushållare, väl genomtänkta kort, änglasaker och annat...Tack ni är så fina....
En smartbox fick jag av lillebror och jag står i valet och kvalet att välja mellan 3 saker...
1. Tvåtimmarstur på fyrhjuling
2.Chokladprovning i Malmö
eller
3. Två tillfällen till 35 minuters jademassage...



Från jobbet fick alla medarbetare ett presentkort på Akademibokhandeln, detta blev inhandlat på rean idag för dessa pengar...i nederkant är det en nyckelring som blinkar "Leo" när den laddats med dagsljus...
Kommentarer!
Postat av: Kia

Överraskningar är så mysiga Maria.Vi hade bestämt att inte köpa julklappar men Linus och Robin fick presentkort av oss ändå.När vi kom hem i från Strömstad låg ett paket på bordet ifrån killarna.Ett presentkort från Liveit.se ---en spa weekend med mat och massage.Så jättegulligt.Skönt att se att du bloggar igen.Vi tänker på dej som vanligt.Kram Kia

Kommenterat - 2010-12-30 / 21:57:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: