Grattis min förstfödde....

2010-12-18 / 19:01:04

....på din 11 årsdag...Hoppas ni haft ett fint kalas i himlen....
Idag var vi till graven klockan 13, vi tände ljus och släppte en massa olika heliumballonger, var och en fick själv köpa med sig en ballong, sen släppte vi dem tillsammans, jag släppte först en ballong, formad som en groda, och därefter släppte alla andra..., sen sjöng vi "Ja må han leva", och även om det inte blev 100 år för dig som du fick leva så kommer du leva så länge i mitt hjärta ändå, tills vi ses igen...det var en fin stund, så värdigt...Sorgligt, men vackert...Det har vart en fin dag, dagen då du föddes Anthony, för 11 år sedan, och jag har hållt mig förvånansvärt lugn...hållt inne starka känslor som sedan istället resulterat i huvudvärk....

Efter det åkte vi hem till oss, och åt din favoritkaka Anthony, kärleksmums....
Tack för er omtanke mina vänner, tack för fina presenter, tack för att ni finns helt enkelt...
Och tack mina bloggvänner för er "uppmuntran", ni stärker mig....
Bilder från dagen kommer förhoppningsvis senare, en vän fotade lite...

Grattis världens bästa Anthony....

Kommentarer!
Postat av: Pia

Vårt Neo-ljus lyser för Anthony här hemma idag!

Grattis på födelsedagen Anthony!.....och en stor kram till dig Maria!!

Kommenterat - 2010-12-18 / 19:50:08
Postat av: Cecilia

Tänkt mycket på dig idag...

Vad fin födelsedag du gjorde...

KRAM!!

Kommenterat - 2010-12-18 / 19:54:10
Postat av: änglamamman

Grattis Anthony. Hoppas det blev många kärleksmums på dit kalas med alla våra älskade änglabarn. Styrkekramar.

Kommenterat - 2010-12-18 / 20:51:30  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilken fin dag det blev! Jag kan inte förstå hur det var för dig, kan inte ens föreställa mig. Men du hade fixat så fint och Anthony hade gillat det, tror jag. Speciellt de enormt goda Kärleksmumsen! Jättekram från mig.

Kommenterat - 2010-12-18 / 21:00:16
Postat av: gertie

Grattis Anthony! Kitty fixade Anthonys lockar. Det har hon lovat att göra. Och hon är glad för kärleksmums. Det blev säkert ett fint kalas i himlen och ni fick en fin dag här på jorden om än så sorglig och tung. En dag när man inte behöver vara stark Maria. Kramar

Kommenterat - 2010-12-18 / 21:58:39  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: