Away....

2010-12-25 / 19:29:41
Jag försvinner ett tag då jag har en son som har bidragit till att vår hemdator inte längre funkar...
Gud vad man kan bli beroende av datorer utan att egentligen fatta hur mycket...Hoppas den inte kostar en förmögenhet att fixa.....
Hoppas ni haft en fin jul...Vår har vart tyngd av saknad....


Update: Som jag anade så var det laddaren det var fel på, lilleman har många gånger om satt sig på sladden så den blivit helt skev och till sist glappade den bara i utgångshålet på datorn...Fick snällt köpa en ny idag, tänkte att de kan väl inte kosta så mycket, men se det gjorde de, 600 kr, för en ny förbenad sladd till en dator som bara är 1 år gammal...tråkigt...Hade ju hellre lagt de pengarna på rean i butikerna....

But anyways, kommer nog att vara lite away ändå, för jag är så sjukt trött hela tiden....
Tänker på er...ni vet vilka ni är....
Kommentarer!
Postat av: Happyvardag

Kommer att sakna dig....be back soon ....

Kram Mia

Kommenterat - 2010-12-25 / 20:00:27
Postat av: Kia

Snart är julen slut Maria,den har varit tuff men vi kan nog andas lite lättare innan nästa helg kommer.Tänker på er och känner hur du mår.Vi har ju detta gemensamt tyvärr.Kram Kia och Leif

Kommenterat - 2010-12-26 / 14:43:51
Postat av: Niklas

Som sagt Maria...Många tankar har gått till er dessa dagar...

massmis med

Hannas pappa

Kommenterat - 2010-12-27 / 12:11:34  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: