Änglasöner...

2010-12-31 / 14:00:00


Just nu är jag på kyrkogården, tillsammans med en annan änglamamma, mamma till David. Våra söner ligger på samma kyrkogård...Ljuset längst till vänster i bild ska David få, de andra ska jag ställa hos mitt hjärta...Dekorationerna har jag köpt på netto för ett tag sen, tycker gravljusen ser så tråkiga ut, så jag ville göra dem lite finare....
Gott nytt år på er, änglapojkar och änglaflickor...Ta väl hand om varandra tills vi ses igen....
Kommentarer!
Postat av: Kia

Hej,idag på årets sista dag har vi tänt en vanlig marschall och en stor som brinner i 10 tim + i dom vanliga lyktorna så nu lyser det så fint från 8 ställen.Alla ljus och marschaller tillägnar vi Simon och alla hans änglabarnskompisar.Må vi och dom få ett Gott Nytt 2011.Men visst känns det......Kram Kia

Kommenterat - 2010-12-31 / 16:06:25
Postat av: Happyvardag

Åh Maria...har inte läst på några dagar och nu sitter jag här med tårarna trillandes berför mina kinder. Igen! Så fina änglasaker och så vackert skrivet av flickan i klassen. Dekorationerna till gravljusen var genialiska.



Hoppas ni får en fin nyårskväll!

Kram Mia

Kommenterat - 2010-12-31 / 17:16:57
Postat av: Angelica

Hej Maria!

Det var ett tag sedan jag var inne och läste men tittade förbi nu. Fina gravljus! Blev inspirerad, synd bara med all snö.jaja. Hoppas alla helger flutit på hyfsat bra... kram

Kommenterat - 2011-01-07 / 17:37:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: