Skolstart...du fattas....

2010-08-20 / 09:42:40

Tack alla som skickat beskrivning hur man ska göra, får försöka mig på det sedan när jag orkar, tills dess får ni markera texten....

Igår var det skolstart för Leo, spännande tyckte han, hemskt jobbigt tyckte jag. "Skolan" är under ett år inhyst i en annan skola då renovering hägrar. Så under ett år kommer Leo ha sin hemvist i paviljonger som står uppställda på denna "nya" skola. På undervåningen har Leo sitt klassrum, på våningen ovanför har klass 5 a sitt klassrum, den klass Anthony gick i...Men Anthony fick aldrig börja med dessa andra förväntansfulla femteklassare, han får inte sitta med grabbarna och prata tjejer, han kommer inte få vara med och tävla om vem som hinner till fotbollsplanen först när rastklockan ringer....
Fan vad jag saknar honom.....jag vill ha honom tillbaks...varför går inte det....



En del av hjärtats altare....på bilden syns Alladins lampa som vi köpte i Tunisien, Anthony heter Alladin i andranamn....


Kommentarer!
Postat av: gertie

Jag känner så väl igen din känslor o tankar. Kramar

Kommenterat - 2010-08-20 / 10:02:37  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Anki

Hejsan!

Jag tänkte bara höra om man kan maila dig?



Sköt om dig och massor av styrke kramar.

Anki

Kommenterat - 2010-08-20 / 13:38:53
Postat av: Kia

Maria,har gått in i en svacka nu för igår var det 2år och 6 mån sedan Simon lämnade oss.Hade besök av en fritidspedagog och hennes lille son igår.Hon jobbar på Simons skola.Det räckte med att hon talade om hur omtyckt han var av både barn och personal....så blev det jobbigt.Jag ser hans kompisar cykla och skrattar och är på väg till något...VARFÖR!!!!Djävla cancermonster....På måndag börjar alla barn hos oss.Ska vårt liv vara så här en aldrig avslutad berg och dalbana?Sköt om er! Kram Kia

Kommenterat - 2010-08-20 / 17:39:41
Postat av: Jenny

Vad härligt det var och se dig idag Maria. Vi saknar dig! Många kramar

Kommenterat - 2010-08-20 / 23:58:21
Postat av: Hannas pappa

Hoppas att allt är bra med er Maria.

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-08-21 / 22:48:31  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: