Onsdag...

2010-08-25 / 14:20:07

Idag får jag besök av fina, fina vänner, jag är så glad att jag har dem. Tänk om bara finaste Anthony hade fått vara med och fika också, då hade allt vart
fulländat...Jag kan fortfarande inte till fullo förstå att du är borta, och framförallt VARFÖR? Kommer jag någonsin att förstå det?


 

Fina, fina 10 åring, underbara och älskade ängel....

Kommentarer!
Postat av: F R I D A-what it's like to be me

jätte fin bild!

Kommenterat - 2010-08-25 / 18:22:16  | URL - http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: Kia

Hej Maria,vi säger dagligen att vi ingenting fattar.Vad hände???Vi kommer nog aldrig förstå varför våra älskade ungar inte är kvar hos oss.....Men vi måste kämpa vidare hur djävligt det än är...Tänker på er.Kram Kia

Kommenterat - 2010-08-25 / 20:00:07
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Fin bild.

Jag tror det kommer vara svårt att förstå länge länge om man aldrig ens lär sig förstå och ännu svårare att man aldrig kommer att acceptera.

Kram

Kommenterat - 2010-08-26 / 16:54:20  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: