MJ

2010-08-22 / 18:24:12



Anthony lyssnade på precis samma musik som jag gör, riktigt Old school HipHop gillade han, men även mer komersiell som G-unit, The game och Eminem...Men han gillade också Michael Jackson väldigt mycket, en artist som jag gillade i samma ålder som han var när han lämnade oss...Leo har med tiden också lärt sig att lyssna på MJ, det spelades ju ganska frekvent här ett tag.
Häromdagen budade jag på denna MJ på tradera och vann auktionen. Nu sitter den på dörren in till Leos (och Anthonys) rum. Vill försöka göra rummet intressant för Leo igen( han har sedan Anthony lämnade oss sovit i min dubbelsäng) och jag vill hedra min änglapojke...

Min pojke, jag hoppas du har fått lära dig moonwalk i himlen nu, så att du kan visa mig när det är min tur att komma till änglarna....
Mamma saknar dig, så in i h-vete mycket....


Kommentarer!
Postat av: Marie Å

Supersnygg Maria! Måste försöka kika förbi Panduro i veckan också... Fick du med dig något därifrån?



Kram kram

Kommenterat - 2010-08-22 / 20:15:29  | URL - http://wwww.marieakerblad.blogg.se/
Postat av: Kia

Den eviga smärtan är väl den vi har.Men vi ska och måste gå vidare för vår egen skull och våra nära och kära.Tänker på dej ,Leo ,Hannas familj,Lovas familj och alla andra som förlorat sina älskade ungar.Vi har denna saknad gemensamt och det känns bra att höras via blogg och mail.Vi får stötta varandra så gott det går Kram Kia

Kommenterat - 2010-08-22 / 21:16:52
Postat av: Anonym

Först o främst massa kramar till dig o lilla Leo !! Tänker på er.



Ja! Min tatuering förändrades ingenting under graviditeten faktiskt, den ser ut precis som innan. Hur de nu gick till då jag gick upp 20 kg på BARA magen!

Kommenterat - 2010-08-23 / 09:57:38
Postat av: Linda Hristovski

den var ju riktigt fin Maria, den ska jag köpa till Oliwer.

Du, ville bara säga att jag blir glad av att se dig. (tänkte på inlägget ovan.)tänk på det.

Vill gärna ses snart. kRam

Kommenterat - 2010-08-23 / 21:56:14  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Postat av: linna

skickar en kram. tror att MJ & Antohony leker i himlen nu, åker massa karuseller o kikar på djur. :)

jag kan inte sätta mig in i hur det känns men jag kan, utan att vara på nåt sätt elak hoppas jag, säga att du kommer möta honom igen. ♥ vägen dit är lång, kämpig med kommer även bli underbar med Leo.

hoppas att jag inte trampade på några tår med min kommentar. ha en så findag som du kan!

Kommenterat - 2010-08-25 / 11:49:38  | URL - http://fairydiary.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: