Tisdag...

2010-08-31 / 09:23:11

Motgångar får vissa människor att bryta samman, andra att överträffa sig själva
(tack Mia)



Nyaste dekorationerna till viloplatsen...
Kattstenen är inhandlad på Lizzies Cafè i skåne någonstans och den andre kommer från Gekås...Båda stenarna talar för sig själva, kolla in ögonen på katten, sorgsna....



Sen barnen började ha med sig frukt till skolan som småttingar så har jag alltid skrivit någonting på just bananer när de haft det med sig. De fick alltid vänta att titta vad det stod tills jag hade lämnat skolan...Missade jag någon gång att skriva för att morgonen var för stressig blev jag påmind om det väl hemma sen på eftermiddagen. Förut när Leo inte kunde läsa så fanns det alltid en storebror som hjälpte till med det, fina brorsa...
Jag önskar så innerligt att tiden gick att vrida tillbaks så att jag fick skriva på TVÅ bananer igen...
Älskade unge....



Kommentarer!
Postat av: änglamamman

Så fint,vilket fint sätt att börja skoldagen på. Det gör ont att inte kunna göra såna saker länge för våra älskade änglabarn. Minnen både glada o smärtsamma. Styrkekramar.

Kommenterat - 2010-08-31 / 10:32:35  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilka fina stenar, en likadan med "älskade storebror" har Adriàn hos sig. Den är sååå fin. Styrkekramar

Kommenterat - 2010-08-31 / 10:35:10
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Jag lider så med dig. jag saknar min dotter så det går inte att tänka klart, få nåt vettigt gjort känns det som. Alvin finns det och skänker glädje men annars, är det mest svart och jag är mer i zombieliv än levande.

Kommenterat - 2010-08-31 / 11:07:56  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Kia

Maria,vilken fin ide att skriva på bananen.Fortsätt med det så länge du kan och Leo vill.Känner lite panik över att det är sista dagen på den här månaden.Nu kommer höstmörkret snart och det är såååå jobbigt.Kram till er.Kia

Kommenterat - 2010-08-31 / 12:00:21
Postat av: Hannas pappa

Verkligen unikt och häftigt med bananskriften!

Lizzies café ligger ju i halland Maria...Vi bor ju där...

Hoppas att natten blir lugn,

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-08-31 / 20:49:43  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Monica

Jag minns att Anthony var så glad åt dina hälsningar vid fruktstunden.

Kommenterat - 2010-08-31 / 22:29:49
Postat av: Linnea

Jag köpte ett likadant hjärta fast med texten "älskade pappa", den ligger på min "pappa hylla". Pappa ligger i minneslunden och där får man inte lägga annat än blommor och ljus.



Kram

Kommenterat - 2010-09-01 / 09:52:04  | URL - http://www.metrobloggen.se/aennil
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: