Ikea

2010-08-14 / 19:34:27

For till Ikea idag för att inhandla deras värmeljus, det går ju en hel del i denna familjen av den varan...passade även på att köpa nya gardiner till vardagsrummet, för att göra det lite ljusare...mitt liv är tillräckligt mörkt ändå...Så här vackra är de, två längder för 99:-.
Hittade även en fin ram till fotografier för 9:-, vem hamnade i den om inte Anthony...



I bakgrunden ser ni en del av min 10 meters altan, inte illa att ha när man bor i lägenhet i centrala göteborg....



Kulturkalaset i Göteborg nu, och i Slottsskogen pågår Way Out West...det är ju kört att kunna somna i normal tid...
Dags att flytta ut i skogen?

Jag saknar min skruttunge....



Kommentarer!
Postat av: Sara

De var jättefina. Vill komma hem till dig snart och dricka kaffe på eran altan:-) Inte illa med 10 meter. Vi har ehh 2,5?



Kramar

Kommenterat - 2010-08-14 / 19:41:17  | URL - http://karlekovervinnerallt.blogspot.com
Postat av: Marie Börjesson

Hej vännen, va fina dom va, tvättade mina fönster idag, o sa till Benny vi får fara till ikea o köpa nya gardiner, dom va ju perfekta, och dessutom bra i pris. Bra i alla fall att du företar dig lite saker mitt upp i sorgen, det måste man försöka att göra, och inte låsa in sig totalt i sorgen. Du vet ju Maria att jag vet också detta med sorgen, även om jag inte upplevt det med mina barn, och därför förstår jag att det måste vara fruktansvärt, för det jag upplevt med syskon och mor tyckte jag var fruktansvärt, och det kan ju inte vara något i jämförelse med vad du går igenom som mist ett barn som ska ha hela livet framför sig. Men fortsätt på den vägen du är nu, och framför allt låt det ta den tiden det tar.



Kram Marie B



Ps. inläggen syns dåligt på texten, är det bara min dator som är sådan, visserligen ser jag dåligt, men får anstränga mig för att se dina fina inlägg

Kommenterat - 2010-08-14 / 19:45:19
Postat av: Tebbe

jag håller med föregående.. jättesvårt att se texten så man är tvungen att markera den.. =( annars jäätefint med nya designen maria!

Kommenterat - 2010-08-17 / 14:12:22  | URL - http://glohria.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: