Anthonys budskap....

2010-08-12 / 21:13:01

Häromdagen var jag till en vän, någon som jag kom att tycka mycket om och fick kontakt med i och med Anthonys bortgång. En helt underbar kvinna som har en lugnande inverkan på mig. Denna kvinna är en spirituell gudinna, hon har mediala förmågor, precis som flera av hennes barnbarn...Tidigare i livet har jag inte riktigt vetat vad jag ska tro när det gäller "övernaturliga" saker, men nu är jag helt säker på att det finns någonting som vi inte kan styra över, att det finns saker som sker som inte vi alla kan se...Anthony har kontaktat min vän vid flera tillfällen. Nu senast fick jag veta att Anthony "berättat" att jag i framtiden kommer får en son och en dotter, han hade också "sagt" att jag kommer gifta mig med min kärlek iklädd en rosa brudklänning...Har sedan barnsben fantiserat om att gifta mig i just en rosa klänning...
Jag väljer att tro att detta är sanningen...



Mamma älskar dig Anthony....




Kommentarer!
Postat av: Marie Å

Åh, vad jag hoppas att det stämmer... Framtiden får utvisa. Kan man tro att bröllopet blir på en strand med vackra stenar? Stor kram

Kommenterat - 2010-08-12 / 22:43:26  | URL - http://wwww.marieakerblad.blogg.se/
Postat av: gertie

Vilken underbar klänning. Tro, hopp och kärlek.Tre ingredienser man behöver för att vara en lycklig människa. Jag menar inte du är lycklig, men lite ljus kan jag se i din text. Du skriver så bra. kram

Kommenterat - 2010-08-12 / 22:59:04  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Maria Nilsson

Jag säger samma sak, hoppas det stämmer, att du gifter dig med din kärlek och att du får ytterligare 2 barn som får uppleva lika mycket kärlek som Anthony fick göra.

Kommenterat - 2010-08-13 / 13:17:23
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Min mormor gick till en siare som ung, och fick veta hur många barn hon skulle få. Det visade sig senare stämma också.



Jag blev spådd på skoj en gång över nätet, när jag skulle bli gravid med barn 2. Tidigast hösten 2006.

Strax innan augusti blev jag gravid med Alvin, det stämde ganska bra där med. Och det var inget vi strävade efter för jag såg de som en kul grej den där spådomen då mannen en kväll sa att skall vi inte göra ett syskon åt Lova. ^^ o det tog sig visserligen lite före hösten men väldigt nära ändå.

Kommenterat - 2010-08-13 / 21:59:42  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: