Valborgmässoafton

2010-04-30 / 23:31:30

Första valborg utan dig, jag och Leo var till brasan i slottsskogen men sist vi var dit så var vi ju tre, nu var det ju  bara jag och lillebrorsan, du fattas oss...kändes så konstigt. Mötte flera av dina klasskompisar vid brasan, du skulle ju ha vart med, fått springa runt med dem. Du skulle vart med och käkat popcorn och sådana där långa hallonstänger som de säljer där. Det var en hiphopkille som var där och rappade, via ungdomssatsningen. Du hade älskat musiken, men när jag tänker efter så tror jag att du hörde honom ändå, jag tror du såg brasan och jag tror också att du kan äta så många sådana där hallonstänger du vill där du är nu...

Imorgon ska Leo sova hos Ella, han har det så roligt när han är där...Men det är tufft för Sophia, hon saknar dig så himla mycket. Ni har ju vuxit upp ihop och helt plöstligt har du ryckts bort från henne och alla andra...Hon tänker på dig jättemycket och pratar om dig...

Idag var jag förbi dig tillsammans med Johan och Louie och de planterade två pensèer, det var precis så att det fick plats, jorden är så fylld av blommor och saker, vill att du för evigt ska vara omsluten av fina saker....

Tack än en gång mina fina vänner, tycker så mycket om er....

Kärlek Anthony, kärlek.....

Kommentarer!
Postat av: Sara

han var verkligen älskad av många. var stolt över det Maria. Du som har format honom att bli en sån underbar människa som alla verkar tycka han varit. Fast jag aldrig hann träffa honom.

Med två underbara söner kan du inte vara annat än en underbar mamma som alltid funnits och gett de styrka bli det de var/är



Kram

Kommenterat - 2010-05-01 / 11:30:35  | URL - http://karlekovervinnerallt.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: