Lilla vän....

2010-04-02 / 19:41:22

Tack till er som kommenterar min blogg, tänker inte direkt på att skriva fint som många skriver att jag gör, det bara kommer, jag antar att en sådan här hemsk sak kan få en att uttrycka sig på alla möjliga vis...både vackert och mindre vackert.....Hjälp mig sprida bloggen vidare och därmed Anthonys minne....

Denna söta lilla kyckling med tillhörande blomma fick du i dagarna av pappa och Vanja (tror jag det var), eller så var det av Vanjas mamma...du var vår lilla blomma, så vacker och så fin, tänk att livet kan vara så skört, precis som för en vacker blomma som bara lever en kort tid....

Jag brukar också tänka på dig som min fjäril, fjärilar är så himla vackra men lever ett väldigt kort liv, precis som du vår kära lilla Anthony....

Vi saknar dig så himla mycket, Leo är så rastlös, hans lekkompis är ju borta, mormor ser så ledsen ut när hon sitter i köket och äter sin middagsmat, pappa vill vrida tillbaks tiden och mitt hjärta är halvt...
Varför lilla du Anthony, varför???

Ni som undrar hur jag mår, jag mår för jävligt...
Men jag tackar alla för den stöttning jag får, många vet inte om jag vill prata om vad som hänt eller inte, men jag tar upp det när jag själv vill...
Många frågar om det finns något ni kan göra, jag tar gärna emot skjuts till graven oavsett när det är, oftast åker jag dit en gång om dagen med barnens pappa, men jag skulle kunna bosätta mig där om det vore så...Så skjuts tar jag gärna emot om någon har möjlighet, anytime....

Kärlek till Anthony, så liten på jorden men lämnade ett så stort tomrum efter sig, vi saknar dig och älskar dig.....

Kommentarer!
Postat av: Marie Börjesson

Synd vännen vi bor såpass långt bort, annars hade vi också ställt upp på dig o Leo, har inte känt dig jätte länge men kände redan på forumet att vi connecta, annars hade vi aldrig bett dig komma hit till Trollhättan, det va ju meningen vi skulle göra om det nu i vår, men vi får väl skjuta på det, kanske du orkar fram i höst, tänker på dig varje dag o är ute här och läser, ta vara på dig gumman



Kram Marie <3

Kommenterat - 2010-04-02 / 22:11:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: