En sjö av blommor till vackraste pojken....

2010-04-01 / 16:47:25


Pokemon...
Denna fina är till dig från mormor, din älskade mormor som du är uppvuxen med, som ställt upp i vått och torrt, som vart med på alla våra resor, som du ringt när du kommit hem från skolan för att fråga om du fick ta de sista ostbågarna eller chipsen, eller som vi alltid ringde angående kluringarna i matteboken, matte var varken din eller min starka sida...däremot hade du ärvt mina kunskaper i engelska....Idag var jag till din grav igen som vanligt, tillsammans med en vän som det var ganska länge sen du träffade,jag hade precis börjat umgås med henne själv igen efter att ha kommit ifrån varandra några år, det är jag tacksam för...Du fick pensèer av henne och en sprattlande groda på en pinne, av mig fick du ännu mer påskblommor i form av lökar, sen köpte jag fjärilar på ståltråd gjorda med en massa pärlor, ett hjärta blev det också att sticka ner i krukorna. Ställde dit en glasburk med en kallepocket, en ängel, en tupp och lite annat....Mormor hade vart där och lagt en liten halmkrans med små ägg i och ovanpå låg en sten med texten "Jag saknar dig"....Saknar dig gör vi alla....Varje gång jag kommer till dig känns det overkligt, fast samtidigt vet jag att det är verklighet, för du kommer ju inte hem, det är så tyst hemma utan dig, leo har ingen att kivas med och han är så rastlös, stackars lilla Leo, han saknar dig något enormt...Finaste Anthony Emanuel Alladin Fernandez Forslund, vår änglapojke, hur har du det?

Kommentarer!
Postat av: tessan

Tankarna finns hos er hela tiden, Maria!!! Jag är ledsen att jag inte varit hos dig än, vännen. Hoppas du känner mina kramar på håll, tills vi ses!

Kramar till dig och Leo och en speciell hälsning till Anthony...det gör jag o Casper varje dag ;-)

Kommenterat - 2010-04-01 / 20:42:50
Postat av: Linda Hristovski

Och jag är superglad att vi tatt upp kontakten igen Maria,det är så fint vid din grav Anthony,du har fått så många fina blommor.Jag tänker på er hela tiden, men samtidigt är det så svårt att förstå vad som hänt och varför...varför vackre lille Anthony.

Det är så många som saknar dig <3

VACKRA ÄNGEL!!

Linda

Kommenterat - 2010-04-01 / 20:58:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: