Tack Simon

2010-04-02 / 15:45:37

Jag antar att denna är från Simon B, tack för att du lämnade den till Anthony, då blev han säkert glad...


Det är bara så hemskt sorgligt att tänka på att jag aldrig kommer få se dig spela igen, aldrig kommer få se dig komma i fönstret på din cykel, helt svettig i håret under hjälmen och sen få tvinga in dig i duschen, fanns nog inget du tyckte var tråkigare än att duscha....

Alla vardagliga saker man gör blir helt plötsligt så viktiga fast ändå inte....Ni som läser, tag aldrig något för givet utan lev verkligen som var dag vore er sista, vi vet ju aldrig vart livet leder oss...Detta liv jag lever nu kan jag inte längre kalla liv, nu när det jag levt för är borta....
Sorgen vi som älskar dig tvingas utstå efter att du lämnat oss Anthony, den är obeskrivlig....
Hur ska jag och alla andra klara oss utan dig....?

Kommentarer!
Postat av: Monica L

Du skriver fint Maria. Och precis som du säger så ska man ta vara på det som är här och nu, glädjas åt det fina man har.

Anthony fattas oss...

Kommenterat - 2010-04-02 / 18:03:54
Postat av: Camilla

Hej Maria! Jag och Simon B var en stund hos Anthony idag på förmiddagen. Simon gruvade sig innan, men han tyckte det kändes bra efteråt. Han ville att Anthony skulle ha bollen....

Ta hand om dig.

//Camilla

Kommenterat - 2010-04-02 / 18:52:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: