Orkar inte höra....

2010-04-05 / 17:55:00

Snälla....sluta tjata om att jag ska äta, jag kan bara inte...sluta kommentera att jag rasat i vikt, det är som det är...jag vill just nu inte bli påmind om att jag lever....Anthony kan inte äta och jag vill verkligen inte heller...Jag lovar att försöka mig på det när jag känner mig redo....Men just nu är jag långt därifrån.....


Denna bilden är till dig Anthony, en av dina favoriträtter....Hoppas du kan äta massa tacos där du är!

Kommentarer!
Postat av: tessan

Maria, har inte haft tillgång till dator (!!)under helgen, nu har jag tittat, läst och tänkt. Jag hoppas du också kan få gå till någon att prata, det behöver ju du med! Vad söt han är, Leo med sina kommentarer. Jag är helt säker på att Anthony hela tiden finns med er på ett eller annat sätt. När solen värmer är det A som ger dig en kram, när vinden tar fart är det A som smeker din kind, när det regnar är det A som ger dig en puss...vi kan ju föreställa oss det...Stor kram T

Kommenterat - 2010-04-05 / 19:55:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: